⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : جشن عبادت و تکلیف, دانلود فون مدرسه, دانلود ویژه

دانلود بک گراند جشن تکلیف psd برای طراحی عکسهای جشن تکلیف ، جشن نماز و جشن عبادت مدارس دخترانه و پسرانه با کیفیت عالی و لایه های مجزا را در این مطلب از سایت پی اس دی ها آماده دانلود کرده ایم. اگر شما هم در زمینه طراحی عکس فعالیت می کنید و تمایل دارید برای دانش آموزان نمونه های مختلفی از عکس یادگاری مدارس را طراحی و ارائه کنید شاید این فایل برای شما کاربردی باشد. زیرا شما با کمک لایه های باز آن می توانید عکس سوژه خود را به راحتی در آن جانمایی کنید.

کدمحصول : ۳۹۲۶

“تعداد و فرمت: یک فایل لایه باز پی اس دی PSD با کیفیت عالی و در ابعاد ۳۰ در ۴۰  cm”

دانلود بک گراند جشن تکلیف

دانلود بک گراند جشن تکلیف

توّجه: فایل ها با نرم افزار فشرده ساز Winrar نسخه جدید، فشرده سازی شده اند لذا باید از نرم افزار Winrar نسخه جدید استفاده کنید.

برای دانلود این فایل جشن تکلیف جدید با کیفیت عالی جهت طراحی عکس های جشن نماز مدرسه در مناسبت جشن عبادت ، روی دکمه خرید پایین بزنید و پس از پر کردن اطلاعات ، و شماره همراه با اعداد لاتین ، و در مرحله ی بعدی ، پرداخت انلاین ، لینک دانلود به شما نشان داده میشود و همچنین لینک را در ایمیل خود دریافت و با کمک برنامه دانلود منیجر دانلود کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

 

نتیجه گیری : بک گراند باکیفیت لایه باز جشن عبادت برای طراحی عکس یادگاری جشن نماز در مدارس کاربرد زیادی دارد و تمام لایه های این فایل باز است و در محیط برنامه فتوشاپ قابل ویرایش است. همه لایه ها قابلیت تغییر اندازه و تغییر سایز دارند، اندازه این فایل ۳۰ در ۴۰ سانتیمتر است و می توانید علاوه بر چاپ روی انواع کاغذ آن را در فرمت های دیگر مانند تختخ شاسی به دانش آموزان هدیه بدهید.

 

بک گراند جشن عبادت کد ۳۹۲۶ برای چه نوع کاری مناسب است؟

این محصول بخاطر لایه باز بودن در فتوشاپ ویرایش می شود و برای طراحی عکس دانش آموزان در جشن عبادت دختر و پسر تا اندازه ۳۰×۴۰سانت کاربرد دارد.

برای ویرایش بک گراند جشن عبادت کد ۳۹۴۶ چه کاری باید انجام داد؟

برای طراحی و تغییر در لایه های این پس زمینه جشن عبادت باید آن را در محیط نرم افزار فتوشاپ ویرایش کنید و در نهایت عکس سوژه را ذخیر و چاپ کنید.

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.