⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند دکور ایرانی, بک گراند و فون یلدا, دانلود ویژه

بک گراند ایرانی دکور یلدا با تم مدرن و کیفیت بی نظیر برای طراحی عکس های یلدا و شب چله که با همکاری دوستانه آتلیه سکانس در این مطلب آماده کرده ایم.

این بک گراند ایرانی که به لطف و زحمت آتلیه سکانس در ابعاد بسیار بزرگ از دکور یلدای آتلیه ی خود در اختیار ما قرار داده اند، در سه جهت عکاسی شده و در اختیار شما دوستان عکاس و طراح قرار داده میشود.

در این دکور یلدا از انار ، دیوان حافظ ، میوه ی کاج ، میز و صندلی آتلیه ای استفاده شده و بک گراند پرده ی قرمز و سفید ، پاراوان و دکور استند انار استفاده و چیده شده است.

دوستان و همکاران محترم ، این فایل بسیار با کیفیت یلدا ، حاصل هزینه ی بسیار زیاد و زحمت چینش دکور توسط همکار آتلیه دار شما می باشد و شما پس از خریداری این فایل ، درصورتی که اقدام به خرید این فایل می کنید ، اجازه ی کپی ، انتشار ، فروش ، تقدیم به دیگر همکاران و یا استفاده ی اشتراکی از فایل را ندارید و تنها مجاز به استفاده در طراحی و چاپ عکس های خود می باشید و مالک صددر صد این فایل نیستید.

شما با دانلود این فایل ها با کیفیت بی نظیر با پرداخت مبلغی ناچیز ، در هزینه های میلیونی برای خرید و چینش دکور صرفه جویی میکنید و با هزینه ای ناچیز که در قبال این فایل بک گراند دکور ایرانی می کنید میتوانید عکس های زیبا و جذابی را به مشتریان خود ارائه کنید.

قیمت این محصول را دوست و همکار آتلیه دار محترم ، آتلیه سکانس تعیین کرده اند.

*درصورتی که شما آتلیه دار محترم تمایل دارید که عکس های دکور سال های پیش خود را در مناسبت های مختلف ، روی سایت پی اس دی ها بفروش برسانید ، (با دریافت سود فروش) میتوانید به شماره ی زیر در تلگرام یا واتساپ پیام بدهید. (۰۹۱۹۷۲۶۱۳۳۰)

————————————–

کد محصول: ۳۹۶۱

تعداد و فرمت : ۲ بک گراند دکور واقعی یلدا و شب چله بصورت مدرن – فرمت jpg

دی پی ای  ۳۰۰ و در ابعاد بسیار بزرگ و قابل چاپ تا ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ با کیفیت بی نظیر

بک گراند ایرانی دکور یلدا با تم مدرن

بک گراند چله، بک گراند یلدا ، بک گراند شب چله ، بک گراند روستایی ، بک گراند عکس ، بک گراند عکس آتلیه، بک گراند آتلیه مدرن، بک گراند عکس

برای خرید آنلاین و دانلود این پس زمینه بک گراند مدرن شب یلدا روی دکمه خرید پایین بزنید و پس از پر کردن اطلاعات بصورت کامل ، و پرداخت انلاین مبلغ ، لینک دانلود فایل ها را با کیفیت اصلی دریافت کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

برای مشاهده ی هر دو فایل بک گراند دکور یلدا به طور دقیق ، به ادامه مطلب بروید.

 

بک گراند ایرانی دکور یلدا با تم مدرن

بک گراند ایرانی دکور یلدا با تم مدرن

بک گراند ایرانی دکور یلدا با تم مدرن

نمونه طراحی با بک دراپ ایرانی انار و یلدا

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.