⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند دکور ایرانی, بک گراند و فون یلدا, دانلود ویژه

دانلود بک گراند ایرانی یلدا با تم سنتی و کیفیتی بی نظیر برای طراحی عکسهای یلدا و شب چله که با همکاری دوستانه آتلیه سکانس در این مطلب آماده کرده ایم.

این بک گراند ایرانی که به لطف و زحمت آتلیه سکانس در ابعاد بسیار بزرگ از دکور یلدای آتلیه ی خود در اختیار ما قرار داده اند، در سه جهت عکاسی شده و در اختیار شما دوستان عکاس و طراح قرار داده میشود.

در این دکور یلدا از انار ، دیوان حافظ ، شمعدان سنتی ، میوه ی کاج ، سبد حصیری سنتی ، میز و صندلی آتلیه ای سنتی و چوبی استفاده شده و بک گراند نقاشی شده ی پاییز در پس زمینه ی آن قرار گرفته که بک گراند را مناسب طراحی در زمینه ی عکس های پاییزی نیز کرده است.

دوستان و همکاران محترم ، این فایل بسیار با کیفیت یلدا ، حاصل هزینه ی بسیار زیاد و زحمت چینش دکور توسط همکار آتلیه دار شما می باشد و شما پس از خریداری این فایل ، درصورتی که اقدام به خرید این فایل می کنید ، اجازه ی کپی ، انتشار ، فروش ، تقدیم به دیگر همکاران و یا استافاده ی اشتراکی از فایل را ندارید و تنها مجاز به استفاده در طراحی و چاپ عکس های خود می باشید و مالک صددر صد این فایل نیستید.

شما با دانلود این فایل ها با کیفیت بی نظیر با پرداخت مبلغی ناچیز ، در هزینه های میلیونی برای خرید و چینش دکور صرفه جویی میکنید و با هزینه ای ناچیز که در قبال این فایل بک گراند دکور ایرانی می کنید میتوانید عکس های زیبا و جذابی را به مشتریان خود ارائه کنید.

قیمت این محصول را دوست و همکار آتلیه دار محترم ، آتلیه سکانس تعیین کرده اند.

درصورتی که شما آتلیه دار محترم تمایل دارید که عکس های دکور سال های پیش خود را در مناسبت های مختلف ، روی سایت پی اس دی ها بفروش برسانید ، (با دریافت سود فروش) میتوانید به شماره ی زیر در تلگرام یا واتساپ پیام بدهید. (۰۹۱۹۷۲۶۱۳۳۰)

————————————–

کد محصول: ۳۹۶۰

تعداد و فرمت : ۳ بک گراند دکور واقعی یلدا و شب چله بصورت سنتی – فرمت: jpg

دی پی ای  ۳۰۰ و در ابعاد بسیار بزرگ و قابل چاپ تا ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ با کیفیت بی نظیر

دانلود بک گراند ایرانی یلدا با تم سنتی

بک گراند سنتی ، بک گراند یلدا ، بک گراند شب چله ، بک گراند روستایی ، بک گراند عکس روستایی ، بک گراند عکس محلی، بک گراند آتلیه سنتی ، بک گراند عکس

برای خرید آنلاین و دانلود این پس زمینه بک گراند سنتی شب یلدا روی دکمه خرید پایین بزنید و پس از پر کردن اطلاعات بصورت کامل ، و پرداخت انلاین مبلغ ، لینک دانلود فایل ها را با کیفیت اصلی دریافت کنید.

[arianpapaiddownloads id=”652″]

برای مشاهده ی هر سه فایل بک گراند دکور یلدا سنتی به طور دقیق ، به ادامه مطلب بروید.

دانلود بک گراند ایرانی یلدا با تم سنتی

دانلود بک گراند ایرانی یلدا با تم سنتی

بک گراند دکور ایرانی یلدا و شب چله بصورت سنتی با برگ های پاییز ، صندلی ، میز ، انار ، دیوان حافظ و …

دانلود بک گراند ایرانی یلدا با تم سنتی

دکور سنتی شب چله بدون صندلی برای ژست ایستاده

دانلود بک گراند ایرانی یلدا با تم سنتی

دانلود بک گراند ایرانی یلدا ، نمونه ی طراحی شده با بکگراند بالا

[arianpapaiddownloads id=”652″]

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.