⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : تقویم لایه باز, دانلود ویژه

تقویم لایه باز ۱۳۹۹ با تم چتر و پاییز با فرمت پی اس دی psd و کاملا لایه لایه ، لایه های این تقویم در نرم افزار فتوشاپ قابل ادیت و جابجایی هستند. از این تقویم میتوانید جهت طراحی عکس کودک استفاده کنید. به این شکل که مانند تصویر پایین عکس کودک را دوربر کرده و در تقویم قرار دهید و یا در فریم سمت راست عکس کودک را بدون نیاز به دوربر کردن قرار دهید. (فریم ها جدا هستند و قابلیت حذف دارند)

همچنین میتوانید از این تقویم دیواری ، برای تبلیغات نیز میتوانید استفاده کنید.

کد محصول: ۳۹۵۹

تعداد و فرمت : یک پی اس دی در ابعاد ۳۰ در ۴۰ و کیفیت عالی دی پی ای ۳۰۰

تقویم لایه باز 1399 با تم چتر و پاییز

نمونه طراحی شده با این تقویم ۱۳۹۹ شمسی لایه باز را در عکس بالا مشاهده میکنید. همچنین شما میتوانید از نیمکت چوبی ، جهت طراحی عکس در حالت نشسته استفاده نمایید.

تقویم لایه باز 1399 با تم چتر و پاییز

تقویم لایه باز ۱۳۹۹ با تم چتر و پاییز

فریم ها (ی مشکی سمت راست و آبی سمت چپ) و تقویم تماما از بکگراند جدا هستند. دکور نیمکت و چتر از بکگراند جدا نیست

توّجه کنید که : فایل ها با نرم افزار فشرده ساز Winrar نسخه جدید، فشرده سازی شده اند لذا باید از نرم افزار Winrar نسخه جدید استفاده کنید.

برای خرید این فایل تقویم سال ۱۳۹۹ کودکانه با تم چتر و پاییزی باید روی دکمه خرید کلیک نمایید، پس از وارد کردن اطلاعات خرید و پرداخت موفق لینک دانلود به ایمیل نمایش داده می شود و همچنین به ایمیل شما نیز ارسال می شود، پس لازم است در وارد کردن اطلاعات خرید دقت نمایید و آدرس ایمیل را صحیح درج نمایید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.