⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : تقویم لایه باز, دانلود ویژه

دانلود تقویم شمسی کودکانه بصورت PSD پی اس دی و کاملا لایه باز سال ۱۳۹۹ را در این مطلب از سایت پی اس دی ها برای طراحی عکس کودک قرار داده ایم. این فایل لایه باز تقویم ۹۹ تصاویر کارتونی موش ها به جهت اینکه سال پیش رو ، سال موش می باشد ، در این تقویم بیشتر استفاده کرده ایم. تمامی شخصیت های کارتونی موجود در این تقویم ، در لایه های جدا قرار دارند و شما میتوانید این لایه ها را جابجا یا حذف کنید.

در این تقویم کودکانه سال ۹۹ ، شما میتوانید عکس کودک خود را در فریم بالای تقویم قرار دهید و نیازی به دوربری عکس ندارید. همچنین با حذف تصاویر کارتونی ، میتوانید این تقویم لایه باز را جهت طراحی تقویم عروسی نیز استفاده نمایید.

کد محصول : ۳۹۵۸

تعداد و فرمت : یک پی اس دی در ابعاد ۳۰ در ۴۰ و کیفیت عالی دی پی ای ۳۰۰

دانلود تقویم شمسی کودکانه بصورت PSD

دانلود تقویم شمسی کودکانه بصورت PSD با تم سال موش و کریسمس

تمامی لایه ها در این تمپلیت تقویم اماده ، از بک گراند جدا هستند و در لایه های جدا قرار دارند.

توّجه: فایل ها با نرم افزار فشرده ساز Winrar نسخه جدید، فشرده سازی شده اند لذا باید از نرم افزار Winrar نسخه جدید استفاده کنید.

برای خرید این فایل تقویم سال ۱۳۹۹ کودکانه کریسمس باید روی دکمه خرید کلیک نمایید، پس از وارد کردن اطلاعات خرید و پرداخت موفق لینک دانلود به ایمیل نمایش داده می شود و همچنین به ایمیل شما نیز ارسال می شود، پس لازم است در وارد کردن اطلاعات خردید دقت نمایید و آدرس ایمیل را صحیح درج نمایید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.