⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند عکس کودک, بک گراند نوزاد, دانلود ویژه

دانلود بک گراند دندونی لایه باز با دکور دندون را در این پست از سایت پی اس دی ها ، قرار داده ایم که با کیفیت عالی قابل دانلود می باشد. در این فایل پی اس دی ، طوری بک گراند و کیک را طراحی کرده ایم که برای طراحی عکس دندونی دخترانه و همچنین پسرانه ، مناسب باشد و با فعال کردن لایه های صورتی بتوانید عکس دخترانه طراحی کنید و با فعال کردن لایه های مخصوص بک گراند پسرانه ، نیز بتوانید عکس های پسرانه ی دندونی را با این بک گراند طراحی کنید.

دو ریسه ی مختلف نوری و کاغذی در این بک گراند قرار دارد که امکان حذف و جابجایی دارد . بادکنک ها ، کیک ، دکور دندان قابل جابجایی هستند.

همچنین فایل دوم هم بصورتی طراحی شده که در تصویر سوم این مطلب مشاهده میکنید و عکس سبیل ، بادکنک های طلایی و نقره ای و ماشین و همچنین زمینه به شکلی دیگر در این طرح قرار دارد.

کد محصول : ۳۹۷۹

تعداد و فرمت : ۲ فایل پی اس دی psd کاملا لایه لایه ، با دکور واقعی دندان و در ابعاد ۲۰ در ۲۵ کیفیت عالی

دانلود بک گراند دندونی لایه باز با دکور

در این فایل لایه باز پی اس دی تمامی لایه ها از جمله کیک صورتی ، کیک آبی ، بادکنک ها ، دکور واقعی دندان ، گل های موجود در این تصاویر ، ریسه های نور و ریسه ی happy ، بک گراند کاغذ دیواری و بک گراند آبی رنگ و همچنین بک گراند صورتی به صورت کاملا جدا از بکگراند قرار گرفته اند.

دانلود بک گراند دندونی لایه باز با دکور

دانلود بک گراند دندونی لایه باز با دکور

دانلود بک گراند دندونی لایه باز پسرانه با بک گراند آبی مخصوص طراحی عکس های پسرانه ، کیک آبی تولد و دندونی پسرانه برای طراحی عکس های آتلیه ای با کیفیت عالی و دی پی ای ۳۰۰ بسیار زیبا و جذاب و جدید.

برای خرید و دانلود این فایل های دندونی زیبا ، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و پس از وارد کردن اطلاعات کامل و دقیق ، و پرداخت آنلاین ، بلافاصله لینک را مشاهده و دانلود کنید و یا در ایمیل خود دریافت کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.