⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند دکور ایرانی, بک گراند و فون نوروز, دانلود ویژه

بک گراند ایرانی دکور نوروز و هفت سین با تم مدرن و کیفیت بی نظیر برای طراحی عکس های بهار و نوروز که با همکاری ، همکار عزیز ، آتلیه سکانس در این مطلب آماده کرده ایم.

این بک گراند ایرانی که با زحمت آتلیه سکانس در ابعاد بسیار بزرگ از دکور نوروز آتلیه ی خود در اختیار ما قرار داده اند، در چند رنگ متفاوت مبل ،در اختیار شما دوستان عکاس و طراح قرار داده میشود.

در این دکور هفت سین آتلیه ای زیبا ، مبل و پرده آویز با چهار رنگ مختلف قرار دارد که با توجه به رنگ لباس سوژه میتوانید رنگ مناسب را انتخاب کنید.

دوستان و همکاران محترم ، این فایل بسیار با کیفیت نوروز ، حاصل هزینه ی بسیار زیاد و زحمت چینش دکور توسط همکار آتلیه دار شما می باشد و شما پس از خریداری این فایل ، درصورتی که اقدام به خرید این فایل می کنید ، اجازه ی کپی ، انتشار ، فروش ، تقدیم به دیگر همکاران و یا استفاده ی اشتراکی از فایل را ندارید و تنها مجاز به استفاده در طراحی و چاپ عکس های خود می باشید و مالک صددر صد این فایل نیستید.

شما با دانلود این فایل ها با کیفیت بی نظیر با پرداخت مبلغی ناچیز ، در هزینه های میلیونی برای خرید و چینش دکور صرفه جویی میکنید و با هزینه ای ناچیز که در قبال این فایل بک گراند دکور ایرانی می کنید میتوانید عکس های زیبا و جذابی را به مشتریان خود ارائه کنید.

قیمت این محصول را دوست و همکار آتلیه دار محترم ، آتلیه سکانس تعیین کرده اند.

*درصورتی که شما آتلیه دار محترم تمایل دارید که عکس های دکور سال های پیش خود را در مناسبت های مختلف ، روی سایت پی اس دی ها بفروش برسانید ، (با دریافت سود فروش) میتوانید به شماره ی زیر در تلگرام یا واتساپ پیام بدهید. (۰۹۱۹۷۲۶۱۳۳۰)

کد محصول: ۳۹۹۰

تعداد و فرمت : یک بک گراند با رنگ های مبل متفاوت قرمز ، سبز ، بنفش ، آبی

با کیفیت عالی و دی پی ای ۳۰۰ در ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ سانتی متر- فرمت jpg

بک گراند ایرانی دکور نوروز و هفت سین

بک گراند ایرانی دکور نوروز و هفت سین

بک گراند ایرانی دکور نوروز و هفت سین با تم مدرن

برای خرید آنلاین و دانلود این پس زمینه ی بک گراند مدرن هفت سین آتلیه روی دکمه خرید پایین بزنید و پس از پر کردن اطلاعات بصورت کامل ، و پرداخت انلاین مبلغ ، لینک دانلود فایل ها را با کیفیت اصلی دریافت کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

همان طور که در تصاویر زیر مشاهده میکنید ، در این مجموعه مبل و پرده آویز ، به رنگ های پایین نیز در این مجموعه بک گراند ایرانی و دکور ایرانی ، قرار دارد و شما با رنگ های قرمز ، بنفش کم رنگ ، بنفش پر رنگ ، آبی و سبز این دکور زیبا را دانلود میکنید.

بک گراند ایرانی دکور نوروز و هفت سین

بک گراند ایرانی دکور نوروز و هفت سین

نمونه عکس این بک گراند مدرن نوروز و بهار را در تصویر بالا مشاهده میکنید.

بک گراند ایرانی دکور نوروز و هفت سین

دکور عکس هفت سین ، دکور واقعی هفت سین

بک گراند ایرانی دکور نوروز و هفت سین بک گراند ایرانی دکور نوروز و هفت سین

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.