⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند دکور ایرانی, بک گراند عکس, بک گراند و فون نوروز, دانلود ویژه

دانلود بک گراند ایرانی دکور هفت سین مدرن

این بک گراند هفت سین مدرن ، دکور آتلیه ای زیبا و با کیفیت عالی است که بصورت قدی در آن می توانید عکس سوژه ی خود را جایگزین نمایید. این دکور زیبا توسط همکار محترم ، آتلیه سکانس چیده شده و عکاسی شده است. با خرید این بک گراند در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی میکنید و لازم نیست شما دکور میلیونی تهیه و چینش کنید.

با خرید این بکگراند شما فقط مجاز به استفاده در طراحی و چاپ این محصول می باشید و اجازه ی کپی ، فروش ، اشتراک گذاری این این محصول بک گراند با کیفیت نوروز ، با همکاران خود را ندارید.

دکور هفت سین با استند عدد سال تحویل ۹۹ ، گلدان ، پاراوان ، پرده ، هفت سین ، سیر ، سنجد ، ساعت ، پرده حریر ، سماق ، سرکه ، سیب و … تزئین و چینش شده است.

کد محصول: ۴۰۰۱

یک بکگراند بسیار زیبای دکور واقعی نوروز و هفت سین با کیفیت بی نظیر

۳۰۰ دی پی ای و قابل چاپ تا ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ سانتی متر و فرمت jpg

دانلود بک گراند ایرانی دکور هفت سین

این بک گراند را با کیفیت بسیار بالا و در ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ می توانید دانلود کنید و در دو رنگ پرده قرمز و پرده بنفش در اختیار داشته باشید.

نمونه ی عکس با این بک گراند هفت سین ، نوروز تک لایه را در تصویر پایین مشاهده میکنید.

دانلود بک گراند ایرانی دکور هفت سین

دانلود بک گراند ایرانی دکور هفت سین مدرن

برای خرید آنلاین و دانلود این پس زمینه ی زیبای بک گراند مدرن هفت سین ، نوروز ، بهار آتلیه روی دکمه خرید پایین بزنید و پس از پر کردن اطلاعات بصورت کامل ، و پرداخت انلاین مبلغ ، لینک دانلود فایل ها را با کیفیت اصلی دریافت کنید.

[parspapaiddownloads id=”688″]

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.