⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : تقویم لایه باز, دانلود ویژه

دانلود تقویم ولنتاین عاشقانه برای طراحی عکس دو نفره ، در قالب یک فایل psd فتوشاپی زیبا و دارای لایه های جدا جدا و قابل ویرایش و جابجایی از سایت پی اس دی ها فرخی

کد محصول: ۳۹۹۹

یک فایل لایه باز تقویم شمسی ۱۳۹۹ با کیفیت عالی وفرمت psd

در ابعاد ۳۰ در ۴۵ سانتی متر و دی پی ای ۳۰۰

دانلود تقویم ولنتاین عاشقانه

دانلود تقویم ولنتاین عاشقانه بصورت پی اس دی ، لایه های خطی شکلک ها و آدمک های ولنتاین و روز عشق ، ابرها ، قلب های صورتی ، عدد ۹۹ و تقویم از بک گراند جدا و قابل ویرایش و جابجایی هستند .شما نیز براحتی میتوانید عکس مورد نظر خود را در بالای این تقویم زیبا ، جایگرین کرده و طراحی و چاپ کنید.

با توجه به اینکه این فایل ها با نرم افزار فشرده سازی وینرر ورژن جدید ، به حالت زیپ در امده اند ، برای خارج کردن آن ها از حالت زیپ ، حتما باید وینرر ورژن جدید را نصب داشته باشید.

برای خریداری و دانلود این پی اس دی تقویم دیواری ۱۳۹۹ شمسی اسپرت و عاشقانه ، روی دکمه خرید پایین بزنید و پس از پرداخت انلاین ، لینک دانلود را در ایمیل خود دریافت و دانلود کنید. شماره همراه باید بصورت اعداد لاتین وارد شود و ایمیل بصورت کامل و دقیق تایپ شود.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

دانلود تقویم ولنتاین عاشقانه

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.