⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند با کیفیت عکس

بک گراند برای کروماکی در تدوین کارهای تبلیغاتی و ویدیوهایی که عموما در فضای مجازی منتشر می شود بسیار کاربردی است. داشتن بک گراند مناسب تاثیر بسیار خوبی روی بیننده می گذارد و در نتیجه تاثیر گذاری ویدیو را بالا می برد. این مسئله خود به خود باعث جذب مخاطب بیشتر می شود ، در این مطلب تعداد ۴۰ عدد بک گراند در موضوعات مختلف برای تدوین ویدیوهای کروماکی آماده کرده ایم، مانند بک گراند باشگاه ورزشی برای کروماکی ، بک گراند های مات برای کروماکی ، بک گراند نمای سینمایی ، بک گراند کافه رستوران ، بک گراند دفتر کار ، بک گراند نمای داخلی خانه لاکچری ، بک گراند سالن زیبایی و آرایش و بک گراند گالری جواهر فروشی.

کد محصول ۴۰۳۷

تعداد۴۰ بک گراند Jpg برای تدوین کروماکی – کیفیت حداقل FULl HD

 بک گراند برای کروماکی

تصویر بالا نمونه بکگراند از مطب دندانپزشکی است که برای تدوین کروماکی تبلیغاتی میتواند مورد استفاده قرار بگیرد و در این پکیج وجود دارد، تصویر  زیر نمونه بک گراتد از کافه رستوران است که در این پک قرار دارد (کد ۴۰۳) و برای تدوین تبلیغاتی رستوران می تواند بسیار کاربردی باشد.

 بک گراند برای کروماکی

جهت مشاهده تمام ۴۰ بک گراند موجود در پک شماره ۴۰۳۷ بک گراند های کروماکی اینجا کلیک کنید

جهت خرید این مجموعه و دانلود بک گراند برای کرماکی اطلاعات خود را در فرم خرید وارد نمایید ، لینک دانلود پس خرید به شما نمایش داده می شود و یک نسخه از لینک دانلود نیز برای شما به ایمیلتان ارسال می شود. شما پس از خرید این مجموعه تعداد ۴۰ فایل باکیفیت از لوکیشین های متفاوت خواهید داشت

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

  تصویر زیر نمونه ای از بک گراندهای موجود در همین پکیج می باشد و برای کار تبلیغاتی و تدوین فیلم های بدنسازی و فیتنس می تواند کاربردی باشد. بک گراندهای کروماکی می تواند تدوینگر را از ایجاد دکور یا عکاسی از لوکیشن خاص بی نیاز کند و ضمن آنکه خروجی نهایی او را زیباتر کند. بک گراندهای کروماکی موجود در پک شماره ۴۰۳۷ از کیفیت بالایی برخوردار هستند و حداقل کیفیت آنها از فوا اچ دی Full Hd شروع می شود .

 بک گراند برای کروماکی

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.