⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : طرح شال و روسری

طرح روسری برای چاپ روی انواع پارچه ، در این مطلب تعدادی طرح اماده روسری را برای چاپ روی انواع پارچه قرار داده ایم ، این فایل ها باکیفیت بسیار خوبی جهت چاپ روی انواع پارچه با روش دیجیتال آماده شده است و رنگ بندی آن نیز بصورت CMYK می باشد. هر طرح آماده روسری بصورت مجزا فروخته میشود و هرکدام قیمت جداگانه دارد. این فایل ها برای گسانی که در صنعت چاپ روسری قعالیت می کنند بسیار کاربردی می باشد و هزینه تولید آن ها را بعلت مناسب بوده قیمت فایل آماده چاپ روسری بسیار کم می کند. در هر کدام از طرح ها برای نمایش نمای فایل آن را در قالب یک روسری چاپ شده گرافیکی به نمایش گذاشته ایم و در زمان خرید فایل مورد نیار چاپ به شما تحول داده می شود. طرح بصورت قواره بزرگ برای شما اماده شده است تا بتوانید آن را برای قواره های کوچکتر نیز استفاده کنید

 

طرح آماده روسری برگ

کد فایل sc1000 – فرمت JPG,CMYK – اندازه ۱۴۰×۱۴۰- ۲۵۰DPI

طرح روسری برای چاپ

برای خرید طرح روسری بالا روی دکمه خرید زیر کلیک کنید، شما بعد از پرداخت مبلغ لینک دانلود این فایل را مشاهده و همچنین یک نسخه به ایمیل شما نیز ارسال می شود

برای مشاهده طرح های بیشتر به ادامه مطلب بروید

طرح روسری جدید زیر با کد SC1001 نیز برای چاپ دیجیتال کاربردی می باشد ، اندازه این طرح باکیفیت نیز ۱۴۰×۱۴۰ سانت می باشد و دی پی آن فایل آن ۲۵۰ می باشد ، فرمت فایل نیز JPG-CMYK می باشد. برای خرید این فایل آماده روسری کافی است روی دکمه خرید که در زیر طرح قرار داده شده است کلیک کنید.

طرح آماده روسری کد فایل sc1001

فرمت JPG,CMYK – اندازه ۱۴۰×۱۴۰- ۲۵۰DPI

طرح روسری برای چاپ


طرح آماده چاپ روسری زیر با کد sc-1002 با زمینه مشکی رنگ که مشاهده مینمایید قواره آن ۱۴۰×۱۴۰ می باشد می باشد و فرمت فایل آن نیز Jpg-CMYK است. این طرح برای چاپ روی انواع پازچه مناسب بوده و کیفیت آن نیز بالا می باشد. برای خرید این طرح باید از دکمه خریدی که در زیر فایل وجود دارد استفاده نمایید.

طرح آماده روسری کد فایلsc1002

فرمت JPG,CMYK-اندازه ۱۴۰×۱۴۰-۲۵۰DPI

طرح روسری برای چاپ


طرح روسری زیر با کدsc-1003 باکیفیت بسیار بالا جهت چاپ روی روسری آماده شده است. این فایل با فرمت jpg-cmyk اماده چاپ ر.ی انواع پارچه بوده و از کیفیت و رزولوشن بسیار بالایی برخوردار است. برای خرید این طرح آماده روسری کافی است روی دگمه خرید گه در زیر طره مشاهده می نمایید استفاده نمایید و پس از پرداخت مبلغ منتظر باشد تا لینک دانلود به شما نمایش داده شود و همچنین یک نسخه از آن را در ایمیل خود نیز دریافت نمایید.

طرح آماده روسری کد فایلsc1003

فرمت JPG,CMYK-اندازه ۱۴۰×۱۴۰-۲۵۰DPI

طرح روسری برای چاپ


طرح اماده چاپ روسری که در زیر مشاهده می نمایید با فرمت فایلjpg-cmyk اماده تحویل می باشد. این فایل از کیفیت و نمای بسیار خوبی برخوردار است و قابلیت چاپ روی انواع پارچه را دارد.

طرح آماده روسری کد فایلsc1004

فرمت JPG,CMYK-اندازه ۱۴۰×۱۴۰-۲۵۰DPI

طرح روسری برای چاپ

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .


طرح اماده روسری ، با قابلیت چاپ روی انواع روسری با کیفیت بالا ، کد طرح sc-1005 می باشد و فرمت فایلی که بعد از پرداخت به شما تحویل می شودjpg-cmyk است. رزولوشن بالای این فایل باعث میشود تا کار شما در زمان چاپ نمای بسیار خوبی داشته باشد.

طرح آماده روسری کد فایلsc1005

فرمت JPG,CMYK-اندازه ۱۴۰×۱۴۰-۲۵۰DPI

طرح روسری برای چاپ

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.