⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند آتلیه عروس و داماد, بک گراند با کیفیت عکس, بک گراند عکس عروس, دانلود ویژه

دانلود بک گراند آتلیه عکس عروس و داماد دانلود بکگراند دکور وایت روم عروس و بارداری برای طراحی عکس های آتلیه ای عروسی ، عکس های آتلیه ای اسپرت و دو نفره و همچنین عکس های کودک و بارداری را در این مطلب از سایت پی اس دی ها دکور اتلیه وایت روم یکی از دکور های رایج در آتلیه های عکاسی امروزی است که از رنگ های روشن مثل سفید و طلایی و نقره ای در آن استفاده می شود.

با دوربر کردن عکس عروس و تکنیک های فتوشاپی براحتی میتوانید عکس عروس و داماد ، عکس بارداری ، عکس های آتلیه ای کودک و … را در این بکگراند های زیبا طراحی کنید. این بک گراند های وایت روم که کیفیتی عالی دارند برای طراحی عکس های کودک نیز مناسب است.

کد محصول: ۴۰۴۸

تعداد و فرمت: ۱۱ بک گراند با کیفیت عالی و فرمت jpg

دانلود بک گراند آتلیه

نمونه ای از طراحی عکس عروس و داماد که در این بک گراند زیبا طراحی شده، این بک گراند دکور قفس پرنده ، گل آرایی و … دکور آرایی شده است.

برای دانلود این مجموعه ، روی دکمه خرید پایین بزنید و پس از پرداخت انلاین، لینک دانلود را دریافت کنید و بلافاصله روی لینک بزنید و دانلود کنید.

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2017/05/arrow28129.gifبرای مشاهده ی تمامی نمونه های این پک اینجا کلیک کنید

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نمونه ای از طراحی با بک گراند عکس عروس و داماد را در تصویر زیر مشاهده میکنید، فایل اصلی بدون سوژه و با کیفیت عالی به شما ارائه می شود.

دانلود بک گراند آتلیه

بک گراند عکس آتلیه برای طراحی عکس عروس و داماد ،عکس نامزدی ، عکس بارداری

دانلود بک گراند آتلیه

بک گراند زیبای وایت روم آتلیه ای با دکور پرده و لوستر برای طراحی عکس های عروس و داماد ، اسپرت ، بارداری

دانلود بک گراند آتلیه

دانلود بک گراند آتلیه عکس عروسی

بجای چینش دکور های گران قیمت وایت روم ، شما براحتی میتوانید در نرم افزار قدرتمند فتوشاپ عکس های عروسی ، اسپرت و بارداری خود را با این بکگراند ها در ازای مبلغ ناچیز بک گراند ها، طراحی و به مشتری ارائه کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.