⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آبجکت طراحی و دکور, دانلود ویژه

اعداد سه بعدی کیک تولد، در این مطلب اعداد سه بعدی کیک تولد بصورت استند کیک و شمع تولد قرار گرفته که فرمت jpg دارد و البته دور سفید است و براحتی میتوانید دوربری و روی عکس های آتلیه ای خود جهت نشان دادن سن کودک ، استفاده کنید.

همچنین میتوانید بعنوان عدد ماهگرد نیز در عکس نوزادی که روی تخت و سبد آتلیه ای خوابیده ، از این اعداد ماهگرد در طراحی های خود استفاده نمایید.

اعداد سه بعدی کیک تولد

کدمحصول: ۴۰۶۰

تعداد و فرمت: اعداد ۰ تا ۹ با کیفیت عالی و فرمت jpg

برای دانلود این مجموعه ، روی دکمه خرید پایین بزنید و پس از پرداخت انلاین، لینک دانلود را دریافت کنید و بلافاصله روی لینک بزنید و دانلود کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نمونه ی دیگری از طراحی با این اعداد سه بعدی کیک را در تصویر پایین مشاهده میکنید.

اعداد سه بعدی کیک تولد

نمونه های کامل اعداد موجود در این مجموعه را در تصویر پایین می توانید ببینید.

https://s16.picofile.com/file/8414071026/4060_demo.jpg

اعداد کیک سه بعدی ۰ تا ۹ بصورت فایل jpg و با زمینه ی سفید هستند که شما براحتی میتوانید دور کیک را در فتوشاپ با ابزار select انتخاب کرده و پاک کنید.

در فیلم آموزشی که در لینک زیر میبینید ، با استفاده از مد مولتی پلای در فتوشاپ و سلکت آسان دور لایه ی کیک ، به شما نحوه ی قرار دادن این کیک عدد را روی عکس کودک نشان داده ایم.

در فیلم آموزشی فتوشاپ دقیقا به شما نمایش داده شده که چطور اسمارتیز های رنگی و سایه ی کیک را ، در عکس خود حفظ کنید و باقی زمینه ی سفید اضافی را پاک کنید.

فیلم آموزشی بدون صدا است و با توجه به اینکه بصورت کاملا تصویری در نرم افزار فتوشاپ به شما نمایش داده شده ، قابل فهم و کاملا گویا می باشد. این فیلم کوتاه است و زمان زیادی را از شما نمیگیرد.

***برای مشاهده ی نحوه ی طراحی با این کیک های عدد سه بعدی این فیلم آموزشی را با دقت مشاهده کنید.***

↑↑↑

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.