⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند با کیفیت عکس, بک گراند دکور ایرانی, بک گراند عکس کودک, بک گراند نوزاد, دانلود ویژه

دانلود بک گراند دندونی کودک برای طراحی عکس های آتلیه ای دندونی را در این مطلب از سایت پی اس دی ها آماده کرده ایم این دو بک گراند تک لایه هستند و با فرمت jpg و کیفیت عالی در اختیار شما قرار میگیرد. این بک گراند های تک لایه را در فتوشاپ باز کنید و عکس کودک خود را که در زمینه ی سفید گرفته اید، دوربر کرده و در این بک گراند های دندونی با کیفیت ، جایگزین و طراحی کنید.

ابعاد دو بک گراند پایین ، روی عکس ها نوشته شده ، یکی از بک گراند ها (بک گراند تم زرد) با ابعاد ۳۰ در ۴۰ و دی پی ای ۳۰۰ و دیگری (بک گراند با دکور کیک دندونی) در ابعاد ۲۰ در ۳۰ با دی پی ای ۳۰۰ برای شما آماده سازی شده است.

دانلود بک گراند دندونی کودک

بک گراند برای طراحی عکس دندونی کودک با دکور استند دندان با کیفیت عالی ، ابعاد این بک گراند روی عکس نوشته شده است.

دانلود بک گراند دندونی کودک

دانلود بک گراند دندونی کودک، ابعاد این پس زمینه ی زیبا روی عکس نوشته شده است.

کدمحصول: ۴۰۶۱

تعداد و فرمت: ۲ بکگراند با کیفیت عالی و فرمت jpg-(ابعاد هر بکگراند روی عکس های بالا درج شده)

برای دانلود این دو فون کودک دندونی این مجموعه ، روی دکمه خرید پایین بزنید و پس از پرداخت انلاین، لینک دانلود را دریافت کنید و بلافاصله روی لینک بزنید و دانلود کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

همانطور که در تصاویر پایین مشاهده میکنید، بک گراند ها بدون عکس کودک به شما تحویل داده می شود و پس از پرداخت آنلاین میتوانید این دو بک دراپ را دانلود کنید.

دانلود بک گراند دندونی کودک

دانلود پس زمینه عکس آتلیه با تم دندان و جشن دندونی کودک بصورت تک لایه با دکور استند کیک ، کیک دندونی ، بادکنک آرایی ، بوکه نور ، استند ماه و ستاره ، ریسه ی جشن

از سایت تخصصی آتلیه ، پی اس دی ها ، فرخی

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.