⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دسته‌بندی نشده

دوربین دیجیتال نیکون D90 یک دوربین حرفه‌ای است که جای‌گزین مدل D80 شده است. با وجود شباهت‌هایی که این دو دوربین به یک‌دیگر دارند ، باید گفت مدل D90 دوربین کاملا جدیدی است که مشخصه‌های خوب و کارآمد دوربین‌های پیشین نیکون و کاربرپسندی‌ مدل‌های D40 و D60 را به خدمت گرفته است.

از این‌ها گذشته، نکته‌ی حایز اهمیت در این جا این است که دوربین نیکون مدل D90 اولین دوربین دیجیتال SLR جهان است که به قابلیت فیلم‌برداری ۷۲۰p HDTV و خروجی HDMI مجهز می‌باشد.

از دیگر مشخصه‌های این دوربین می‌توان به حس‌گر ۱۲.۳ مگاپیکسل موثر CMOS، صفحه نمایش کارآمد ۳.۰ اینچی VGA با رزولوشن بالا، مشخصه‌ی تشخیص صحنه، Picture Control، ایزوی ۳۲۰۰-۲۰۰ (ایزوی ۶۴۰۰ در حالت Hi1 و ایزوی ۱۰۰ در حالت Lo1) ، مود Live View به همراه اتوفوکوس با اولویت تشخیص کنتراست، D-Lighting و عکاسی پیاپی با سرعت ۴.۵ فریم در ثانیه اشاره کرد.

فیلم آموزش کار با دوربین و تنظیمات دوربین نیکون D90 را در ادامه مطلب بصورت رایگان و کاملا فارسی دانلود کنید.

دوربین نیکون D90

برای دانلود این فیلم آموزشی با حجم ۵۳۰ مگابایت از لینک دانلود استفاده کنید و اگر اینترنت شما سرعت پائینی دارد از لینک کمکی با حجم ۱۳۳ مگابایت دانلود کنید.

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.