⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : اطلاعیه, فون آتلیه

فروشگاه اینترنتی تخصصی آتلیه دیجیتال موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی گردید.

گروه گرافیکی نگار مفتخر است با وجودی که بیش از چند سال ازآغار فعالیت آن در عرصه تولید محصولات گرافیکی آتلیه میگذرد و نامی آشنا برای عکاسان است، لزوم احترام به حق مشتری را بر خود مقدم دانسته و جهت عرضه محصولات ، نماد اعتماد الکترونیک را دریافت کرده و آن را بعنوان مهر تائید در سایت خود قرار داده تا خریداران محترم با اطمینان و آسودگی خاطر بیشتری اقدام به خرید محصولات مورد تقاضای خود نمایند.

دریافت نماد اعتماد الکترونیکی

امروزه لزوم بهره مندی از دنیای مجازی در امر تجارت بر کسی پوشیده نیست.با توجه به هزینه های بالا درفروش سنتی، استفاده از فضای مجازی عامل موثری در تسریع دستیابی به خدمات شرکت ها و در نهایت کاهش هزینه محصول تولیدی می باشد. اما تنها استفاده ازاین ابزار کافی نیست زیرا این معامله ایست بین تولید کننده محصول و خریدار و تا اطمینان، بین فروشنده و خریدار حاصل نباشد فرآیند فروش بطور کامل صورت نمی گیرد.
در سیستم سنتی فروش ،اعتبار فروشنده با میزان سرمایه فروشنده و مشخص بودن مکان عرضه محصول بعنوان عامل مهمی در جلب اعتماد خریدار محسوب میشد اما در دنیای مجازی چطور ؟
در دنیای مجازی که امروزه با پیدایش نرم افزارهای کاربردی ساخت سایت و عرضه محصولات نیازی به مکان ندارد چگونه می توان اعتماد خریدار را جلب کرد ؟
با توجه به این مقدمه لازمه پیدایش نهادی بعنوان تائید کننده فروشگاه مجازی که باعث اطمینان خاطر خریدار شود بیش از پیش احساس میشود. نهادی که بتوان از آن بعنوان یک وکیل برای بازپس گیری حقوق از دست رفته مشتری استفاده نمود.

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (وزارت صنعت،معدن و تجارت) در ایران تنها نهاد اعطای نماد اعتماد الکترونیک می باشد که گواهی کننده امنیت فروشگاه مجازی به خریدار می باشد و بیانگر این مطلب است که فعالیت آنان از نظر قانونی مورد تائید بوده و خریدار می تواند با اطمینان ازین که سایت تجاری به تعهدات خود در قبال آنان پایبند است با آسودگی از آنان خرید نماید.

۱۲ اسفند ۱۳۹۱/ گروه گرافیکی نگار/ پیوند تصویر و خاطره

مشخصات و اطلاعات فایل
      ۴ نظر ارسال شده
      1. سلام دوست گرامی
        از شما متشکریم

      2. مژگان گفت:

        سلام
        واقعا بهتون تبریک میگم… لیاقتش رو داشتید و دارید…
        موفق باشید…
        یا علی

      3. ممنون از شما جناب بیگلری
        درمورد ۷خان ، حقا که به خوب نکته ای اشاره کردین

      4. تبریک بابت دریافت نماد و عبور از ۷ خان رستم

      Sorry, the comment form is closed at this time.