⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دانلود فون عروس و داماد, دانلود ویژه

این یک برگ فون آلبوم دیجیتال که به صورت سنتی و قدیمی طراحی شده است توسط فونت زیبای نستعلیق برای اولین بار مزین گردیده است. این فون عروس و داماد پرشین تایپ سنتی با کیفیت عالی در سایز ۳۰ در ۶۰ و دی پی آی ۳۰۰ واقعی، برای دانلود در فروشگاه آماده شده است.این psd شامل ۱۲ لایه جداگانه است. به دلیل کیفیت عالی آن را میتوانید تا ۴۰ در ۸۰ بدون افت کیفیت چاپ نمائید.همچنین این ۱ برگ فون آلبوم دیجیتال منتخب از مجموعه ی فون حرفه ای ۱۷ می باشد.

این فایل از نوع دانلود ویژه است و پس از پرداخت مبلغ،بصورت آنلاین، لینک دانلود آن،بلافاصله به ایمیل شما فرستاده خواهد شد.

فون سنتی عروس و داماد

دانلود فون نستعلیق

برای خرید و دانلود فون عروس و داماد سنتی ۲ کد ۷۶۵ به ادامه مطلب بروید

این فون عروس و داماد سنتی با فونت نستعلیق کد ۷۶۵ بصورت دانلود ویژه می باشد ، که بعد از پرداخت مبلغ آن بلافاصله لینک دانلود آن به ایمیل شما ارسال می گردد و قابلیت دانلود را پیدا می کند. لطفا جهت خرید فایل  آدرس ایمیل خود را دقیق و بدون www وارد نمایید ، در غیر اینصورت لینک دانلود  برای شما ارسال نمی شود.

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2013/07/13_frecce032.gif

درصورت هرگونه سوال در مورد دانلود این فایل با ایمیل پشتیبانی فایل های دانلود ویژه مکاتبه کنید تا سریعا جواب خود را در ایمیل تان دریافت نمایید 

ایمیل پشتیبانی فایل های VIP یا دانلود ویژه           psdha@yahoo.com

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل
      ۲ نظر ارسال شده
      1. باسلام
        کاربر گرامی
        لطفا درصورت هرگونه سوال در مورد دانلود این فایل با ایمیل پشتیبانی فایل های دانلود ویژه مکاتبه کنید تا سریعا جواب خود را در ایمیل تان دریافت نمایید چون ممکن است شما ایمیلتان را اشتباه وارد کرده باشید. ضمنا شماره تراکنش خود را به ایمیل پشتیبانی اعلام کنید تا مشکل شما بررسی و راهنمایی دقیقتری به شما صورت گیرد.

        ایمیل پشتیبانی فایل های VIP یا دانلود ویژه psdha@yahoo.com

      2. روح اله رحمانی گفت:

        سلام من این فون ۷۶۵ رو خریدم و لینک هم داد و دانلود کردم ولی باز نمیشه این هم کد پیگیری …. لطفا بررسی کنید

      Sorry, the comment form is closed at this time.