⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : فون آتلیه, فون فشن و اسپرت

عکاسی مُد یا عکاسی اسپرت شاخه‌ای از عکاسی است که در آن از مُد و لباس همراه با مدل عکـسبرداری می‌شود. این شاخه از عکاسی گونه‌ای از عکاسی تبلیغاتی نیز محسوب می‌شود.
هدف اصلی عکاسی مد ، به تصویر کشیدن لباس، پوشاک و فرآورده‌های مرتبط است که اکثرا همراه با مدل در مجلات طراحی لباس و تبلیغات منتشر می‌شود.
امروزه این شاخه از عکاسی به دو منظور زیبایی‌شناسی و تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرد که اکثرا در لوکیشین‌های نامانوس، با نورپردازی‌های دراماتیک و مهیج همراه است.
در این مطلب یک فون پی اس دی جهت قرار گیری عکس اسپرت یا فشن طراحی کرده ایم و جهت دانلود رایگان قرار داده ایم. این فون فشن، پی اس دی PSD است و مناسب عکس های ۱۳ در ۱۸ طراحی شده است.

دانلود فون عکس اسپرت

این فون اسپرت زیبا با کیفیتی عالی طراحی شده و لایه لایه است. این فون فشن را برای عکس های عاشقانه دو نفره فشن می توانید استفاده کنید. لایه ی قلب، از دیگر لایه ها کاملا جداست و شما می توانید آن را بصورت جداگانه در طرح های دیگرتان استفاده کنید.

جهت دانلود رایگان این فون فشن پی اس دی به ادامه مطلب بروید.

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.