⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند عکس, دانلود فون کودک, دانلود فون مدرسه, دانلود ویژه

دانلود فون کودک پی اس دی کاملا لایه باز psd  در سایز ۳۰ در ۳۰ که با رزولیشن   DPI 300 واقعی طراحی شده و تمامی لایه های آن قابل تفکیک و ویرایش هستند موضوع این پست است .از این جهت این فون عکاسی کودک استوری بوک نامیده شده اند که شبیه نقاشی های کتاب داستان کودکان است. تمامی آبجکت ها در لایه هایی جدا جدا هستند ، مثلا بک گراند عکس کودک از فریم ها و گل ها و گیاهان و طاق سنگی و . . . همگی در نرم افزار فتوشاپ قابل نفکیک هستند و شما می توانید با جدا سازی این لایه ها ، از آنها  برای دیگر طرح ها استفاده نمایید. همچنین در عکاسی از مدارس، برای طراحی عکس کودک، بعنوان فون مهدکودک یا فون مدارس نیز می تواند کاربرد بسیار زیادی داشته باشد.

نمونه فون کودک لایه باز استوری بوک ۴

فون کودک لایه باز استوری بوک 4

برای دانلود و خرید فون کودک استوری بوک ۴ [کد ۷۹۶] به ادامه مطلب بروید.

 

پشتیبانی این فایل ها توسط ایمیل انجام می گیرد،پس درصورت داشتن هرگونه سوالی در مورد فایل های ویژه قبل از واریز و یا پس از واریز وجه فقط با ایمیل زیر تماس بگیرید و جوابتان را در عرض چند ساعت در ایمیلتان دریافت کنید.

این دانلود فون کودک استوری بوک ۴ [کد ۷۹۶] بصورت دانلود ویژه می باشد ، که بعد از پرداخت مبلغ آن بلافاصله لینک دانلود آن به ایمیل شما ارسال می گردد و قابلیت دانلود را پیدا می کند. لطفا جهت خرید فایل  آدرس ایمیل خود را دقیق و بدون www وارد نمایید ، در غیر اینصورت لینک دانلود  برای شما ارسال نمی شود.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

مشخصات و اطلاعات فایل
      ۲ نظر ارسال شده
      1. سلام به ایمیل پشتیبانی psdha@yahoo.com ایمیل بزنید و شماره رهگیری پرداخت خود را اعلام کنید

      2. حسین گفت:

        سلام لینک که ارسال شد سالم نیست

      Sorry, the comment form is closed at this time.