⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : جشن عبادت و تکلیف, دانلود فون مدرسه, دانلود ویژه

در مدارس ابتدایی معمولا در کلاس سوم و چهارم، عکاسان مدارس از دانش آموزان دختر عکس هایی با عنوان عکس جشن تکلیف می گیرند که بعنوان یادگاری از شروع تکلیف آنان در جشن عبادتشان به آنان داده شود.

با توجه به اینکه عکاسان سیار مدارس امکان حمل دکور و یا  بک گراند های مناسب این مناسبت را ندارند، ترجیح می دهند با استفاده از تکنیک های گرافیکی این عکس ها را جلوه ی زیباتری ببخشند.

در این پست یک فون جشن عبادت آماده کرده ایم که با توجه به رنگ بندی و آبجکت های استفاده شده در آن حالتی معنوی دارد و مناسب طراحی عکس های جشن تکلیف می باشد. البته گاها در مدارس پسرانه نیز چنین عکس هایی ممکن است گرفته شود، که این بک گراند کاملا پی اس دی،طوری طراحی شده که برای طراحی عکس پسرانه نیز مناسب باشد.

فون جشن تکلیف

تمامی لایه های این فون psd ، از جمله گل ها، فانوس نورانی، شکوفه های سفید که پشت دختر بچه قرار گرفته، و نوار های رنگی که در طرفین فون قرار گرفته، از هم جداست و قابلیت حذف و ویرایش دارند.

سایز اصلی فون ۲۵ سانتی متر در ۳۰ سانتی متر و دی پی آی آن ۳۰۰ است. شما میتوانید با استفاده از ریسایز کردن در فتوشاپ این فون پی اس دی جشن تکلیف را در سایز های ۱۶ در ۲۱ – و یا ۱۳ در ۱۸ و سایز های دیگر نیز تبدیل کرده و چاپ کنید. این فون جشن عبادت به صورت دانلود ویزه می باشد ، یعنی برای دانلود و خرید آن، باید ابتدا هزینه آن را آنلاین پرداخت نموده و پس از پرداخت وجه قابلیت دانلود را پیدا کرده و لینک دانلود آن بلافاصله بصورت اتوماتیک، به ایمیل شما ارسال می شود.

لطفا جهت خرید این فایل  آدرس ایمیل خود را دقیق و بدون www وارد نمایید ، در غیر اینصورت لینک دانلود  برای شما ارسال نمی شود.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.