⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : اطلاعیه

درج آگهی رایگان صنف عکاسی و خدمات وابسته ، با اسپانسری گروه گرافیکی نگار راه اندازی شد. شما همکاران محترم با عضویت در سایت نیازمندیهای رایگان صنف عکاسی می توانید نسبت به تبلیغ خدمات خود در هر نقطه ای از ایران که هستید اقدام  نمایید.  این سایت تخصصی با بیش از ده هزار بازدید روزانه توسط صنف عکاس و خدمات وابسته محل بسیار مناسبی برای تبلیغ شما می باشد.

آگهی رایگان

کلیه افرادی که صاحب خدمات تولیدی  و مرتبط با صنف عکاسی می باشند می توانند خدمات خود را در این محل به سمع و نظر دیگر افراد برسانند. بعنوان مثال فعالان در بخش فروش انواع دوربین و لنز ، دکور آتلیه ، چاپ و صحافی انواع آلبوم دیجیتال و عکس ، انواع آلبوم و تخته شاسی ، آتلیه های مجاز عکاسی ، نیازمندیهای استخدامی مشاغل ، فعالان مجاز در عرصه میکس و مونتاژ ، … همگی می توانند در این سایت اقدام به درج آگهی نمایند.

به مناسبت افتتاح سایت درج آگهی رایگان به چهل نفر اول ، که در  سایت درج آگهی صنف عکاسی عضو شوند به صورت اتوماتیک مبلغ ۵۰۰۰ تومان اعتبار اولیه هدیه داده داده می شود تا در صورتی که بخواهند آگهی ویژه ثبت نمایند از این مبلغ بعنوان تخفیف و پرداخت هزینه کمتر استفاده نمایند.

مهمترین ویژگی درج آگهی در این سایت این است که پس از درج آگهی شما مطالب آن به سرعت در گوگل فهرست شده و افرادی که بدنبال خدمات شما می گردند با نام و شماره تماس شما و همچنین شهر محل خدمات شما آشنا خواهند شد ، ضمنا به جهت تخصصی بودن سایت پی اس دی ها احتمال دیده شدن آگهی تخصصی شما در این سایت بیشتر از سایت های دیگر درج آگهی است.

تمامی توضیحات مانند تعرفه تبلیغات ویژه و آموزش درج آگهی رایگان در سایت درج آگهی صنف عکاسی  وجود دارد.

برای درج آگهی رایگان خود کلیک کنید

مشخصات و اطلاعات فایل
      ۴ نظر ارسال شده
      1. باسلام و احترام
        قسمت قوانین و مقررات سایت آگهی صنف عکاسان را مطالعه کنید
        و به قسمت بخش ها در منوی سمت راست سایت آگهی صنف عکاسان نگاهی بیاندازید، شما می توانید در محدوده ی عناوین مختلفی که در منوی بخش ها موجود است در این سایت آگهی درج کنید.

      2. عهدی گفت:

        سلام خسته نباشید
        من علاوه بر کار عکاسی و طراحی عکس کاره طراحی تبلیغاتی هم انجام میدم که واقعیتش میخوام واسه اون آگهی بذارم …
        میشه برای اون کار آگهی بذارم یا فقط واسه کارای عکاسی میشه؟؟؟؟

      3. باسلام
        کاربر گرامی
        با توجه به قوانین و مقررات سایت آگهی صنف عکاسان می توانید آگهی ای را در سایت درج آگهی صنف عکاسان ثبت کنید که در محدوده ی عناوین بخش ها در منوی سمت راست سایت آگهی رایگان قرار بگیرد

      4. مانیا گفت:

        سلام کار من فتوشاپ و طراحی حرفه ای عکسه . باید توی همین سایت آگهی رو قرار بدیم؟

      Sorry, the comment form is closed at this time.