⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, دانلود فون اسپرت, دانلود فون عروس و داماد, دانلود ویژه

فون فانتزی با بک گراند مشکی ای در این نوشتار توسط گروه گرافیکی نگار طراحی و جهت دانلود ویژه آماده شده است. این فون فانتزی جهت عکاسی از عروس و داماد، عکس های اسپرت و … مناسب است.

این فون اسپرت فانتزی که در تصویر زیر نمونه ی آن را مشاهده میکنید، در سایز ۲۰ در ۲۵ و کیفیت عالی طراحی شده و در قالب یک فایل پی اس دی کاملا پی اس دی و لایه باز جهت دانلود VIP قرار گرفته است.

تمامی لایه ها ی پروانه و هاله های نوری سمت راست و شعله های آتش قرمز و سفید سمت چپ فون کاملا از بک گراند جداست و در لایه های جداگانه قرار گرفته و شما می توانید از این لایه ها به هر شکلی که مایل هستید در طراحی عکس های خود استفاده کنید.

شما می توانید عکس عروس و داماد یا اسپرت و فانتزی و یا حتی کودک را در بک گراند مشکی گرفته و بدون نیاز به دور بر کردن سوژه در این طرح لایه باز زیبا قرار دهید.

فون فانتزی

جهت مشاهده ی نمونه طراحی هایی که توسط این بک گراند لایه باز فانتزی انجام شده و دانلود ویژه ی این فون فانتزی اسپرت به ادامه مطلب بروید.

فون فانتزی

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

لطفا جهت خرید فایل  آدرس ایمیل خود را دقیق و بدون www وارد نمایید ، در غیر اینصورت لینک دانلود  برای شما ارسال نمی شود.

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2013/07/13_frecce032.gif

درصورت هرگونه سوال در مورد دانلود این فایل با ایمیل پشتیبانی فایل های دانلود ویژه مکاتبه کنید تا سریعا جواب خود را در ایمیل تان دریافت نمایید 

ایمیل پشتیبانی فایل های VIP یا دانلود ویژه           psdha@yahoo.com

مشخصات و اطلاعات فایل
      ۱ نظر ارسال شده
      1. این فایل از فایل های VIP یا دانلود ویژه ی سایت می باشد که توضیحات کامل درمورد نحوه ی دانلود آن در این صفحه قرار داده شده است.

        درصورت هرگونه سوال در مورد دانلود این فایل یا هر کدام از فایل های دانلود ویژه (VIP) با ایمیل پشتیبانی فایل های دانلود ویژه مکاتبه کنید تا سریعا جواب خود را در ایمیل تان دریافت نمایید

        ایمیل پشتیبانی فایل های VIP یا دانلود ویژه psdha@yahoo.com

      Sorry, the comment form is closed at this time.