⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دسته‌بندی نشده

دانلود رایگان پلاگین افتر افکت Mocha 3d importer

دانلود رایگان پلاگین افتر افکت Mocha 3d importer را در این مطلب آماده کرده ایم. یکی از مهمترین بخش های کلیپ سازی اینه که شما بتونید محیط رو به خوبی ترکینگ کنید تا بتوانید اجسام رو به صورت واقعی در صحنه بزارید.

همانطور که میدونید فتوشاپ در زمینه حذف جسم در صحنه به خاطر ابزار های حرفه ای آن بسیار خوبه. ولی در فتوشاپ این ویرایش بر روی تصاویر است ما می خواهیم بر روی فیلم این تغییرات را انجام بدیم.

در نرم افزار قدرتمند Mocha ما اول جسم رو ترکینگ می کنیم و بعد همان قسمت را خروجی می گیریم و در فتوشاپ حذف می کنیم و بعد در Mocha عکس ویرایش شده را بر روی فیلم اعمال می کنیم.

Mocha 3d importer یکی از پلاگینهای پرطرفدار و حرفه ای روز دنیا مخصوص افترافکت بوده که برای تراکینگ (ردیابی) نمودن اجزا و قابهای موجود در فیلم مثل پرده سینما ، تابلو ، تلویزیون ، مترو و غیره استفاده می شود.
همچنین این پلاگین در ساخت موزیک ویدئو برای خوانندگان بسیار پرکاربرد می باشد.
پلاگینی برای قرار گرفتن تصاویر شما در مترو ، پرده سینما که برروی افترافکت CS6 , CC در سیستم های ۶۴ بیتی قابل نصب می باشد و شما می توانید در این پست از سایت پی اس دی ها رایگان دانلود کنید.

دانلود رایگان پلاگین افتر افکت Mocha 3d importer

دانلود رایگان پلاگین افتر افکت Mocha 3d importer

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.