⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آبجکت طراحی و دکور, دانلود ویژه

شخصیت کارتونی انیمیشن ماشین ها

شخصیت کارتونی انیمیشن ماشین ها به صورت لایه باز برای دانلود ویژه در این مطلب آماده شده است. این فایل ها که بصورت فایل پی اس دی psd فتوشاپی اند، بصورت کاملا لایه لایه و دوربر شده است و تمامی شخصیت های ماشین ها از بک گراند جدا هستند.

برای طراحی عکس های آتلیه ای کودک شما می توانید با قرار دادن عکس کودک در کنار هر کدام از این شخصیت ها ، عکس کودک را به زیبایی و در کنار ماشین مورد علاقه اش در این انیمیشن ، طراحی نمایید.

کارتون ماشین ها “Cars” داستان یک ماشین مسابقه مغرور به نام مک کویین آتشین Lightning McQueen است که تنها هدفش در زندگی پیروز شدن در جام پیستون Piston Cup است.

کارتون ماشین ها در حد فیلم های انیمیشن بزرگی مثل لولوها “Monsters” و داستان اسباب بازی “Toy Story” است. زیبایی این فیلم ها در این است که بچه ها را نشانه می روند و معمولاً یک درس اخلاقی یا اقتصادی دارند که به درد بزرگسالان هم می خورد.

شخصیت کارتونی انیمیشن ماشین ها 1563

شخصیت کارتونی انیمیشن ماشین ها

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.