⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, دانلود ویژه

آلبوم ایتالیایی پی اس دی جهت عکس عروس

۲ برگ فایل آلبوم ایتالیایی پی اس دی جهت عکس عروس در قالب دو طرح لایه باز psd در این پست از سایت پی اس دی ها آماده کرده ایم. این دو طرح تمپلیت عکس آتلیه عروس برای طراحی آلبوم دیجیتال یا همان آلبوم ایتالیایی عکس عروس و داماد توسط گروه گرافیکی نگار اماده سازی شده و در این مطلب جهت خرید دانلودی قرار داده شده است. ابعاد این دو طرح لایه باز آلبوم ایتالیایی ۳۰ در ۶۰ سانتی متر می باشد.

ضمنا آلبوم دیجیتال اصطلاحی تجاری است که در بین همکاران به آلبوم ایتالیایی هم معروف شده که البته در سایت پی اس دی ها ، پی اس دی های فراوانی از انواع آلبوم ایتالیایی یافت می شود که شما می توانید ان ها را دانلود و در طراحی آلبوم عکس عروس از آن ها استفاده کنید. دانلود آلبوم دیجیتال لایه باز عکس

این بک گراندهای با کیفیت عالی جهت چاپ برای دانلود توسط گروه گرافیکی نگار قرار داده شده است تا شما با دانلود رایگان آنها آلبوم دیجیتال آتلیه و عکس های آتلیه ای خود را به زیبایی طراحی نمایید. استفاده از این فایل ها بسیار ساده میباشد فقط شما باید عکس های مورد نظر خود را که با ژست های مختلف گرفته اید در نرم افزار فتوشاپ باز کنید و در لایه های مشخص شده عکس در زیر لایه اصلی قرار داده و زیباترین آلبوم ایتالیایی خود را بوجود آورید. این مجموعه متشکل ازیک طرح لایه باز psd  است .

این دو برگ آلبوم ایتالیایی بصورت ساده و بسیار کاربردی و مناسب با طراحی روز آتلیه ها دیزاین شده. برای دانلود این دو برگ البوم ایتالیایی به ادامه مطلب بروید.

آلبوم ایتالیایی عروس

آلبوم ایتالیایی پی اس دی جهت عکس عروس| ابعاد ۳۰ در ۶۰ سانتی متر | کیفیت عالی

لطفا ایمیل خود را دقیق وارد کنید تا پس از پرداخت آنلاین، لینک دانلود بلافاصله بصورت اتوماتیک به ایمیل شما ارسال شود.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.