⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : نرم افزارهای عکاسی و آتلیه

اموزش طراحی آلبوم با dg foto art

دانلود فیلم آموزشی طراحی آلبوم  عکس عروس یا آلبوم عکس کودک توسط نرم افزار  dg foto art را در این پست برای شما دوستان جهت دانلود قرار داده ایم. فرمت فیلم های آموزش بصورت swf  می باشد که player آن نیز در پک دانلودی قرار داده شده است. نرم افزار dg foto art نرم افزار مستقلی است که بین طراحان آلبوم  عکس عروس یا آلبوم ایتالیایی جهت طراحی عکس اتلیه عروس یا کودک شناخته شده است.

نرم افزار Dg Foto Art Gold برای طراحی آلبوم های دیجیتالی ساخته شده است . Dg Foto Art Gold از موتور طراحی قدرتمندی استفاده می کند که به شما کمک می کند در چند دقیقه از آلبوم دیجیتال طراحی شده خود خروجی بگیرید . نسخه Dg Foto Art Gold دارای یک سری ویژگی پیشرفته نسبت به نسخه Classic همین نرم افزار است .  نرم افزار Dg Foto Art Gold دارای ابزارهایی مانند سطح ، منحنی و نمودار است که برای کمک در تصحیح رنگ اضافه شده است . همچنین این نسخه دارای بسیاری از ابزارهای ویرایش تصویر مانند ابزار Cloning و Magic Wand و نیز حامل یک دسته از ابزار ارتقاء تصویر به تازگی اضافه شده مانند درخشش، خطوط و چرخش XY می باشد .

اموزش طراحی آلبوم با dg foto art

برای دانلود آموزش طراحی آلبوم عروس با نرم افزار DG foto art  به ادامه مطلب بروید

دانلود همه پارت ها لازم است.

دانلود پارت اول آموزش طراحی آلبوم

دانلود پارت دوم آموزش طراحی آلبوم

دانلود پارت سوم آموزش طراحی آلبوم

دانلود پارت چهارم آموزش طراحی آلبوم

دانلود پارت پنجم آموزش طراحی آلبوم

دانلود پارت ششم آموزش طراحی آلبوم

 


اموزش طراحی آلبوم با dg foto art

 

 

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.