⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دسته‌بندی نشده

دانلود رایگان پروژه عروسی افترافکت

دانلود رایگان پروژه عروسی افترافکت ،  این پروژه افترافکت برای طراحی کلیپ های عروسی و قرار دادن عکس عروس و داماد در فریم های مشخص شده بسیار مناسب می باشد و شما می توانید دموی این پروژه را قبل از دانلود پروژه افترافکت دانلود نمایید.

هرجا که بحث جلوه های ویژه باشد هر جا که صحبت موزیک ویدئو می شود هر جا که صحبت از خلق صحنه هایی میشود که باورکردنی نباشد نام افترافکتس از شرکت ادوبی به میان می آید.
تخصص نرم افزار افترافکتس
در تولید جلوه های ویژه و موشن گرافیک دو بعدی و سه بعدی توسط ابزارهای درونی خودش و قابل نصب بر آن میباشد.
هر میزان ادوبی فتوشاپ در خصوص طراحی و گرافیک خالق و مطلق است افترافکتس نیز در زمینه کار با تصاویر متحرک و کلیپ ها مطلق و خالق است
نرم افزار افترافکتس از دسته نرم افزارهای تولید جلوه های ویژه غیر خطی محسوب میشود و همانند فتوشاپ مجهز به لایه و تنظیماتی بی نظیر برای کار بر روی لایه ها می باشد.
علاوه بر قابلیت های ویژه افترافکتس توانایی تولید انیمیشن توسط کی فریم ها را دارد که خود موجب انقلابی در تولید انیمیشن شده است.
از توانایی های دیگر افترافکتس هماهنگی و قابلیت کار گروهی با نرم افزارهایی مانند فتوشاپ،پریمیرپرو،سینما فوردی،مایا،نوک،فوژن،ادوبی انکور،ادوبی ایلوستریتور،تری دی مکس،لایت ویو و … میباشد که افترافکتس میتواند همزمان با این محصولات بصورت مشترک بر روی پروژه ها فعالیت داشته باشد،این یعنی توانایی بی نظیر و عدم محدودیت در تولید.
با توجه به اینکه افترافکتس درون خود پلاگین های زیادی دارد اما باز هم دنیایی از پلاگین ها برای آن تولید شده که هر کدام قدرتی بی نظیر را موجب می شوند.

دانلود رایگان پروژه افترافکت عروسی

برای دانلود رایگان این پروژه افتر افکت به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

downloadدانلود دمو پروژه عروسی افترافکت

 

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.