⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند با کیفیت عکس

دانلود بک گراند برای طراحی عکس

دانلود بک گراند برای طراحی عکس، در این پست تعدادی بک گراند لارج فرمت با بافت خش و خط را برای دانلود و استفاده در طراحی انواع عکس های فشن و …. قرار دادیم. این بک گراند ها با تمپلات Blue برای طراحی عکس فشن بسیار مناسب است. این مجموعه شامل تعدادی بک گراند زیبا به سبک آبرنگی در رنگ های مختلف و شکل های متنوع است. طرح های زیبای آبرنگ و تکسچرهای بی نظیر این عکس های پس زمینه هنری از ویژگی های مهم این مجموعه هستنند. این پس زمینه ها به صورت دیجیتال با استفاده از براش های دقیق طراحی شده اند و نهایت کیفیت را دارند.

از این عکس های بک گراند هنری و زیبا می توانید برای هر نوع موضوعی استفاده کنید. شما می توانید Hue و Saturation آنها را تغییر دهید و تکسچرهای دیگر را روی آنها Overlay کنید تا تنوع بیشتری دست یابید.

شما می توانید از این بک گراندهای جدید و با کیفیت به عنوان پس زمینه انواع طرح های گرافیکی خود استفاده کنید. پس زمینه آبرنگ از کاربردی ترین انواع تصاویر بک گراند می باشد. شما در ادامه مطلب می توانید این بک گراندهای با کیفیت را دانلود کنید.

بک گراند برای عکاسیبرای دانلود بک گراند عکاسی به ادامه مطلب بروید

 

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.