⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند با کیفیت عکس, دانلود ویژه

دانلود بک گراند لایه باز طرح چوب

دانلود بک گراند لایه باز طرح چوب با کیفیت بالا برای طراحی انواع بک گراند عکس های فشن ، چاپ روی استیکرز ، در این مجموعه تعداد ۱۵ عدد بک گراند مختلف از طرح های بافت چوب به همراه یک عد فایل Psd جهت تنظم میزان نور و شدت بافت چوب وجود دارد. برای مشاهده نمونه های روی عکس زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان بک گراند عکسهای آتلیه بک گراند عکس آتلیه ای برای عکس های اسپرت ، با استفاده از این بک گراند ها شما می توانید برای طراحی عکس هی آتلیه ای اسپرت و فشن بک گراند های زیبایی طراحی کنید. عکس خود را روی پرده سفید عکاسی کرده ، با استفاده از همین بک گراند های عکاسی به این عکس اسپرت نمایی زیبا دهید.

بک گراند طرح چوبی

 

توجه کنید برای خرید این پکیج از سری بک گراند چوبی باید ابتدا مبلغ آن را پرداخت کنید و در روند خرید آدرس ایمیل خود را صحیح و بدون www وارد نمایید . زیرا لینک دانلود بعد از اتمام خرید موفق  به نشانی ایمیل شما ارسال می شود. پس درج آدرس صحیح بسیار مهم است.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.