⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : تقویم لایه باز, دانلود ویژه

تقویم لایه باز psd 95

تقویم لایه باز psd ۹۵ برای طراحی عکس عروس و فشن ، طراحی و چاپ تقویم با استفاده از تقویم های لایه باز psd  برای عکاسی از عروس و داماد و اسپرت و فشن یکی از رایج ترین طراحی هایی است که در آتلیه های مختلف صورت می پذیرد. به همین جهت برای استفاده و طراحی شما همکاران گرامی تعداد ۴ برگ طرح مختلف از یک سری و یک سبک و ست ، تقویم لایه باز برای طراحی عکس فشن و اسپرت عروس ، در این مطلب قرار داده شده است.

تقویم لایه باز psd 95

تقویم لایه باز psd 95

در این تقویم لایه باز psd  ۹۵ که مشاهده می کنید عناصر پشت سر عروس مثل گل و پنجره و افکت های نور تماما لایه باز هستند و مسلما شما می توانید به سادگی آن ها را ویرایش کنید ، اندازه این طرح ۳۰ در ۴۰ سانتیمتر و کیفیت آن ۳۰۰ DPI می باشد.

تقویم لایه باز psd 95

تقویم لایه باز psd 95

برای مشاهده و خرید دانلود دیگر فایل های این سری از تقویم های لایه باز به ادامه مطلب بروید.

1802-2تقویم لایه باز psd 95 بالا نیز عناصر بک گراند و آبجکت دکورها لایه باز هستند. و شما می توانید مطابق با سلیقه خودتان آن ها را ویرایش کنید.

تقویم لایه باز psd 95 عروس

تقویم لایه باز psd 95 عروس

در این برگ از تقویم لایه باز psd 95 نیز دکور و عکس عروس مجزا از یکدیگر هستند تا شما بتوانید سوژه خود را در آن قرار دهید.

تقویم لایه باز psd 95

در طرح تقویم لایه باز psd 95 بالایی نیز دکور ، بک گراند باقت دار و سوژه همگی از یکدیگر مجزا  هستند ، پس به راحتی می توانید با قرار دادن سوژه خود در آن یک تقویم مناسب و زیبا طراحی کنید

تقویم لایه باز عروس و اسپرت | تعداد ۴ برگpsd | کیفیت ۳۰۰ DPI

برای خرید دانلودی این تقویم های لایه باز باید در قسمت های مربوطه نام و نام خانوادگی و همچنین آدرس ایمیل خود را صحیح وارد نمایید زیرا لینک دانلود آن بعد از پرداخت هزینه به ایمیل شما ارسال می شود، پس در وارد کردن ایمیل دقت کنید و ابتدای ایمیل www قرار ندهید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.