⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : تقویم لایه باز

تقویم ۹۵ لایه باز psd

تقویم لایه باز ۹۵ psd برای طراحی عکس کودک ، دانلود تقویم ۹۵ کاملا psd  ولایه باز که تمام اجزای آن باکیفیت بسیار بالا و جزء جزء آن قابل تفکیک است در این پست برای شما همکاران و طراحان محترم قرار داده شده است. کیفیت طراحی این تقویم ۳۰۰ DPI بوده و در این تقویم لایه باز ۹۵ تمامی فصل ها و ماه ها گنجانده شده است و اصطلاحا تقویم تک برگی نام دارد . همچنین در قسمت بالایی طرح یک قاب عکس جهت درج عکس کودک وجود دارد تا شما بتوانید تصویر یک کودک رابرای این طرح بکار ببرید و آن را برای کودک مورد نظر شخصی سازی کنید.

تقویم لایه باز 95

  تقویم ۹۵ لایه باز psd | 30 در ۶۰ سانتیمتر  | ۳۰۰ DPI | لایه باز psd

اندازه این تقویم لایه باز ۳۰ در ۶۰ سانتیمتر و طرح آن عمودی بوده تا برای نصب به صورت تقویم دیواری مناسب باشد. تهیه این تقویم ۹۵ لایه باز psd بصورت خرید دانلودی می باشد و شما می بایست مبلغ آن را ابتدا پرداخت نمایید تا امکان خرید ان برای شما میسر شود.

توجه : در موقع خرید این تقویم آدرس ایمیل خود را کامل و صحیح درج نمایید. از نوشتن www در ابتدای آدرس ایمیل خود داری نمایید زیرا ایمیل با www شروع نمی شود. بعد از پرداخت موفق هزینه ، لینک دانلود این فایل به آدرس ایمیل شما ارسال می شود پس آدرس ایمیل خود را درست وارد کنید .  درصورتی که بعد از خرید با هر نوع مشکلی روبرو شدید با پشتیبانی سایت پی اس دی ها به نشانی psdha@yahoo.com مکاتبه نمایید تا در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی شود.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.