⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : تقویم لایه باز, دانلود ویژه

خرید دانلودی تقویم ۹۵ لایه باز با شخصیت کارتونی

امروزه افراد بسیاری برای تبلیغ شغل و حرفه ی خود از تقویم ها و سررسید ها استفاده می کنند و مطمئنا در این میان تقویم هایی موثر تر خواهند بود که از ظاهری جذاب، زیبا و متناسب با آن حرفه برخوردار باشند و اکثر افراد این چنین تصور می کنند که ایجاد این گونه تقویم ها نیازمند داشتن دانش بسیاری در زمینه ی طراحی و کارهای گرافیکی است و به همین خاطر برای داشتن این تقویم ها به طراحان حرفه ای مراجعه کرده و هزینه های گزافی را نیز پرداخت می کنند. فایل های بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز که با استفاده از آن شما می توانید خودتان به آسانی و بدون داشتن هرگونه تجربه ای در طراحی تقویم های تصویری زیبا و جذابی را متناسب با شغل و حرفه ی خود ایجاد کنید در این مطلب جهت دانلود قرار داده ایم.

تقویم ۹۵ لایه باز با شخصیت کارتونی من نفرت انگیز در یک برگ با ۱۲ ماه برای سال ۱۳۹۵ هجری شمسی ، در این تقویم لایه باز تعدادی از کاراکترهای موجود در این کارتون وجود دارد که در مرکز طرح نیز شما می توانید از تصویر کودک مورد نظرتان استفاده نمایید. کیفیت بالای این طرح توسط سایت پی اس دی ها تضمین می گردد.

تقویم 95 لایه باز با شخصیت کارتونی

اطلاعات فایل : تقویم لایه باز ۹۵ | فرمت psd | کیفیت بسیار بالا

برای خرید دانلودی این تقویم ۹۵ لایه باز با شخصیت کارتونی من نفرت انگیز باید د فرم ثبت نام اطلاعات و مخصوصا آدرس ایمیل خود را دقیق وارد کنید زیرا لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می گردد . اکنون جهت سفارش و خرید این طرح لایه باز تقویم ۹۵ به ادامه مطلب بروید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.