⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس

psd آلبوم ایتالیایی رایگان

یک پی اس دی آلبوم دیجیتال ایتالیایی برای طراحی یک برگ آلبوم دیجیتال ۳۰×۶۰ سانتیمتر با کیفیت عالی در این مطلب از سایت پی اس دی ها، قرار داده ایم.این فون آلبوم ایتالیایی، مناسب انواع عکس فشن ، عروس و اسپرت می باشد. این یک برگ آلبوم دیجیتال لایه باز  طراحی گروه گرافیکی نگار می باشد که هم اکنون می توانید آن را رایگان دانلود کنید. این طرح لایه باز در واقع یک تمپلیت آماده ی آلبوم ایتالیایی است که در فرمت پی اس دی آماده شده و برای راحتی و سرعت کار عکاسان در طراحی عکس و البوم دیجیتال قرار داده شده است.

این طرحها از آلبوم عروس به شما کمک می کند تا بتوانید آلبوم عکس عروس زیبایی را طراحی و به یادگار ثبت نمایید و تمام اجزای بکار رفته در این فایلها از جمله فریم های دایره شکل، خطوط و هاله های نور و ذرات نورانی و غیره لایه باز و قابل جابجایی و ویرایش در هر رنگ بک گراند می باشد.

دانلود رایگان آلبوم ایتالیایی دانلود رایگان آلبوم دیجیتال ایتالیایی دانلود پی اس دی آلبوم ایتالیایی آلبوم عکس عروسی آلبوم دیجیتال پی اس دی عروس آلبوم عکس عروس و داماد آلبوم ایتالیایی اسپرت بک گراند عکس عروس داماد در ادامه مطلب سایت پی اس دی ها.

psd آلبوم ایتالیایی رایگان

آلبوم دیجیتال ایتالیایی PSD | کیفیت بالا | آماده طراحی

برای دانلود رایگان آلبوم ایتالیایی عروس به ادامه مطلب بروید

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.