⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آبجکت طراحی و دکور

فایل لایه باز فتوشاپ معماری

فایل لایه باز فتوشاپ معماری ، دانلود رایگان فایل لایه باز ساختمان و پروژه شهری و معماری بصورت لایه باز و باکیفیت بالا مناسب برای طراحی پوستر با فتوشاپ و یا ترکیب با دیگر تصاویر لایه باز جهت بکارگیری در تبلیغات تجاری یا بکارگیری در ارائه پروژه های معماری و یا شبیه سازی های طراحی معماری.

در این پک ۳ عدد فایل لایه باز فتوشاپ معماری وجود دارد که کیفیت آنها بسیار بالا می باشد و تمام جزئیات آن قابل ویرایش و قابل دسترسی و ادیت می باشد.

فایل لایه باز فتوشاپ معماری

نمونه زیر نیز یک بک گراند لایه باز فتوشاپ معماری شهری می باشد که تمام جزئیات آن مانند سنگ فرشها ، آسمان و ابرها ، ساختمان ها، درخت ها ، بالنها لایهه باز و کاملا psd هستن تا شما هم بتوانید متناسب با سلیقه خود آن را ویرایش نمایید.

فایل فتوشاپ معماری

برای دانلود بقیه های طرح های لایه باز فتوشاپ و معماری به ادامه مطلب بروید

نمونه طرح فتوشاپی زیر نیز یک نمونه بسیار عالی از فایل لایه باز فتوشاپ معماری برای طراحی است و در این فایل شما به جزء جزء طرح سترسی دارید و می توانید بر اساس نیاز خود بخش های مختلف آن را ویرایش و استفاده نمایید.

فایل لایه باز معماری شهری

لایه باز بودن طرح انسان ها و درخت ها و ساختمان ها در این مجموعه پوسترهای لایه باز زمینه ادغام آن ها را با یکدیگر و ترکیب یک طرح جدید را برای شما فراهم می آورد.

جمع بندی :

تعداد سه عدد فایل لایه باز گرافیک فتوشاپ و معماری قابل تفکیک به عناصر سازنده طرح به صورت جزء جزء باکیفیت بالا و کاملا psd که می تواند کاربرد تجاری یا پوستر تبلیغی هم پیدا کند ا

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.