⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : انواع فایل psd

دانلود فایل لایه باز ترکیب کننده تصاویر

دانلود رایگان فایل لایه باز ترکیب کننده تصاویر بصورت اسمارت آبجکت ، این فایل لایه باز از امکان ترکیب تصاویر دلخواه شما بصورت پرتره و بک گراند بهرمند است و شما می توانید این تصاویر را بهم و به کمک این فایل لایه باز ترکیب کنید. در این فایل یک راهنمای آموزش ترکیب عکس وجود دارد که باید مطابق آن فایل لایه باز خود را در فتوشاپ ویرایش کنید. از این طرح لایه باز می توانید برای اجرای طراحی به روش دابل اکسپوژر یا نوردهی دوگانه که روش جدید و رایجی در طراحی عکس های آتلیه ای محسوب می شود، استفاده کنید و عکس های خود را با منظره مونتاژ و ترکیب نمایید.

عکاسی نوردهی دوگانه یا دوبل (Double Exposure) چیست؟ در حقیقت Double Exposure در زمان دوربین های آنالوگ یک اشتباه بود، به این شکل که شما اگر فراموش می کردید بعد از گرفتن عکسی فیلم را رد کنید بر روی یک فیلم دو عکس ثبت می شد، که حالا بعد از گذشت سالها این «اشتباه» با ذوق بعضی عکاس ها به یک سبک تبدیل شده است.

آیا انجام این کار در فوتوشاپ کار پیچیده ایست؟ خیر، اصلاً. شما یک عکس را باز می کنید، تمام عکس ها را کپی می کنید (به همان صورت که نوشته ای را از یک فایل ورد کپی می کنید)، بعد این عکس ها را بر روی عکس دوم می اندازید. و بعد می توانید با استفاده از ابزار های مختلف ترکیب این دو عکس را به بهترین شکل تغییر دهید.

با یادگیری تکنیک های نرم افزار فتوشاپ، بدون استفاده از این فایل های لایه باز نیز میتوانید، تصاویر خود را به این روش ویرایش کنید.
دانلود فایل لایه باز ترکیب کننده تصاویر

فایل لایه باز ترکیب عکس | فرمت psd | دانلود رایگان

در این فایل لایه باز در قسمت مشخص شده عکس و بک گراند خود را قرار دهید سپس اقدام به ویرایش های لازم نمایید. برای دانلود فایل لایه باز ترکیب کننده تصاویر یا دابل اکسپوژر به ادامه مطلب بروید.

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.