⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : افکت عکس, دانلود ویژه

افکت های عکاسی برای طراحی مدلینگ

افکت پی اس دی

افکت های عکاسی در مرحله ادیت عکس همیشه یکی از پر کاربرد ترین و در عین حال وقت گیرترین کارهای در مرحله ادیت عکس می باشد. در این مرحله علیرغم همه سختی ها اگر شما نتوانید افکت ها را آنطور که باید روی عکس اعمال کنید ممکن است نظر مشتری شما برای انتخاب عکس برگردد و عملا همه زحمت شما بی نتیجه بماند. ممکن است هر یک از شما برای ایجاد افکت های عکاسی از بخش ها یا کلید های مختلف نرم افزارهایی مثل لایت روم یا فتوشاپ و …. استفاده کنید ولی بدون شک وقت زیادی از شما می گیرد. در این مطلب قصد داریم به همراه یک فایل لایه باز متشکل از افکت های مختلف + آموزش فارسی استفاده از آن تعدادی افکت مدلینگ عکاسی را در اختیار شما قرار بدیم که فقط با یک کلیک سریع ترین افکت عکس را بدون نیاز به نصب پلاگین در اختیار شما قرار میدهد. این مجموعه برای فتوشاپ نسخه CS4 به بالا می باشد.

توجّه : این مجموعه برای افرادی که بعد از طراحی عکس آلبوم یا پرتره در هماهنگ کردن رنگ عکس و محیط مشکل دارند بسیار بسیار بسیار کارامد می باشد.

افکت عکاسی مدلینگ

نمونه زیر یکی از این افکت های موجود در این پکیج می باشد که فقط و فقط با یک کلیک ساده روی عکس اعمال شده و برای ایجاد این افکت زیبا و ساده فقط به اندازه ۱ کلیک وقت صرف شده است.

افکت روی عکس

۱۰ افکت های عکاسی مدلینگ و پرتره | psd | دارای آموزش و راهنمای فارسی

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

در این پکیج ۱۰ افکت رنگی وجود دارد که  نمونه های دیگر این پکیج در زیر نمایش داده شده است. برای مشاهده نمونه های بیشتر و خرید دانلودی این افکت ها به ادامه مطلب بروید

تعدادی از نمونه های موجود در این پکیج افکت ها که همگی فقط با یک کلیک اعمال شده است .افکت برای عکس

این افکت های عکاسی برای عکس هایی با تونالیته تیره بیشترین تاثیر و بیشترین واکنش را دارد و برای عکس هایی با تونالیته و زمینه روشن تاثیر کمتری دارد. برای خرید این مجموعه افکت عکس مدلینگ و پرتره باید آدرس ایمیل خود را صحیح و دقیق وارد نمایید. زیرا لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل
      ۱ نظر ارسال شده
      1. مرتضائیان گفت:

        باسلام و عرض ادب و احترام :
        پست عالی و جالبی نوشتید. تبحرتون در ادیت و کارای گرافیکی حیرت انگیز وفوق العادست.
        راستش قبلا نمونه هایی رو که میدیدم حدس میزدم باید با فتوشاپ ادیت شده باشهبخصوص پرتره هایی در خیابان و اماکن عمومی، اما اینکه شما فرموده اید ادیت درخیابان و … خیلی برام جالب و بهت انگیزه !.شما اولین نفری هستید که تا بحال دیدم اینقدر درین حرفه پروفشنال و صاحب سبک هستید. براتون آرزوی موفقیت بیش از پیش میکنم .
        فتح قله های پیشرفت و سعادت برایتان دور از انتظار و دسترس نیست ، موفق و پیروز باشید و خدا یار و پشتیبانتان باشد.

      Sorry, the comment form is closed at this time.