⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : جشن عبادت و تکلیف, دانلود فون مدرسه

دانلود فون جشن تکلیف پی اس دی

گروه گرافیکی نگار در این مطلب دو فون جشن تکلیف پی اس دی مدل جدید( دانلود فون جشن تکلیف ) به همراه گل و مرغ را جهت طراحی عکس جشن تکلیف مدارس دخترانه و پسرانه آماده کرده است. این دو پی اس دی جشن عبادت شامل لایه های زیبا و کاربردی ابر مینیاتوری ، گل و مرغ، تذهیب ، حاشیه و … است که تمامی لایه ها در فتوشاپ قابل تفکیک و ویرایش هستند.

در سایت پی اس دی ها تعداد زیادی از فایل های دانلودی بصورت رایگان و خرید دانلودی قرار داده شده که عکاسان مدارس براحتی میتوانند در عکاسی از مدارس در موضوعات مختلف جشن الفبا ، جشن تکلیف یا جشن عبادت، جشن فارغ التحصیلی، جشن شب یلدا، و سال تحویل یا نوروز و … از این پی اس دی ها استفاده کنند.

تصویر این دو بک گراند جشن تکلیف را در ادامه مشاهده کنید و برای دریافت فایل های لایه باز psdha روی دکمه ی خرید کلیک کنید.

دانلود فون جشن تکلیف

دانلود فون جشن تکلیف

دانلود این فون جشن تکلیف | پی اس دی ها | گروه گرافیکی نگار

دانلود فون جشن تکلیف

دانلود فون لایه باز جشن تکلیف | گروه گرافیکی نگار | psdha

جهت دریافت لینک دانلود این دو فون جشن تکلیف پی اس دی روی دکمه ی خرید کلیک کنید و مشخصات را دقیق وارد کنید زیرا امکان خرید این فون جشن عبادت بعد از پرداخت مبلغ برای شما مهیا می گردد. مجددا تاکید میکنیم این فون ها برای جشن الفبا

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.