⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, فون آتلیه, فون فشن و اسپرت

دانلود آلبوم دیجیتال رایگان psd لایه باز

دانلود فون فانتزی آلبوم دیجیتال اسپرت در یک فایل psd در این پست از سایت پی اس دی ها، آماده ی دانلود رایگان کرده ایم. این آلبوم زیبای اسپرت شامل لایه های بسیار زیادی جهت طراحی عکس آلبومی است.
شما عزیزان میتوانید به راحتی و بدون افت کیفیت آلبوم خود را حتی تا سایز ۶۰ در ۹۰ سانتی متر چاپ کنید و  با اندکی خلاقیت میتوانید در سایز های بالاتر برگه های جدیدی را طراحی کنید .در طراحی این آلبوم از المانهای مختلف با پس زمینه روشن و سفید استفاده شده است. استفاده از این فایل ها بسیار راحت میباشد کافی است شما عکس های مورد نظر خود را که با ژست های مختلف گرفته اید در نرم افزار فتوشاپ باز کنید و در لایه های مشخص شده عکس در زیر لایه اصلی قرار داده و زیباترین آلبوم ایتالیایی خود را بوجود آورید. این مجموعه متشکل ازیک طرح لایه باز psd  است .
به دلیل استقبال گسترده شما کاربران عزیز از سایت پی اس دی ها،هر روز بک گراند ها و فون های جدید البوم دیجیتال از مجموعه آلبومهای دیجیتال گروه گرافیکی نگار با موضوعات مختلف همانند:آلبوم دیجیتال عروس،آلبوم دیجیتال اروپایی،آلبوم دیجیتال ایتالیایی،آلبوم دیجیتال نامزدی،آلبوم دیجیتال بارداری،آلبوم دیجیتال تولد،آلبوم دیجیتال کودک،آلبوم دیجیتال فشن،آلبوم دیجیتال نوزاد ،آلبوم دیجیتال اسپرت و …  در وب سایت گروه گرافیکی نگار پی اس دی ها، قرار داده می شود.

دانلود آلبوم دیجیتال رایگان psd لایه باز

دانلود آلبوم دیجیتال رایگان psd لایه باز

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.