⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : براش, بک گراند آتلیه, بک گراند آتلیه عروس و داماد, بک گراند با کیفیت عکس, بک گراند عکس, بک گراند عکس عروس, بک گراند عکس کودک, پلاگین فتوشاپ

دانلود رایگان براش نور بوکه و بکگراند

دانلود براش نورهای بوکه در فتوشاپ که توسط سایت پی اس دی ها گروه گرافیکی نگار آماده شده، بصورت رایگان در ادامه مطلب قابل دانلود می باشد.
تکنیک بوکه یکی از زیباترین تکنیک های عکاسی است که در ساخت انواع طراحی و پس زمینه ها کاربرد دارد. دانلود بک گراند بوکه دانلود براش بوکه در ادامه.
ساخت چنین تصاویری به صورت دستی کمی مشکل است بنابراین ما مجموعه ی باکیفیت و زیبایی از براش های این نقاط نورانی یعنی بوکه را به همراه بک گراند بوکه ای که در تصویر زیر مشاهده می کنید، برای شما آماده کرده ایم که می توانید از آنها در ایجاد پس زمینه ها و افکت های جذاب بوکه استفاده کنید.
براش ها در فتوشاپ به شما کمک می کنند تا افکت های مختلفی را روی طراحی خود اعمال کنید. تصویر طراحی شده ای که در تصویر زیر مشاهده می کنید با ترکیب بک گراند ها و براش بوکه ای که در این پست جهت دانلود گذاشته ایم طراحی شده و با استفاده از مد لایه ها در فتوشاپ بر روی هم مونتاژ شده اند. سپس تصویر سوژه ی مورد نظر دور بر شده و در بک گراند زیبای زیر قرار داده شده است.
برای دانلود رایگان این براش نوری بوکه بر روی گزینه دانلود کلیک نمایید.

دانلود رایگان براش نور بوکه و بکگراند

دانلود رایگان براش نور بوکه و بکگراند

برای دریافت و دانلود انواع براش، اکشن، بک گراند در زمینه های عروس و داماد، بک گراند اسپرت، بک گراند های پی اس دی کودک و بک گراند های تک لایه ی jpg و انواع آهنگ بی کلام، آهنگ شاد جهت میکس و مونتاژ فیلم عروس و داماد، میکس فیلم کودک و … پیشنهاد میکنیم در کانال گروه گرافیکی نگار با آدرس زیر وارد شده و عضو شوید.

برای عضویت در کانال تلگرامی گروه هنری و گرافیکی نگار، آدرس زیر را در فتوشاپ جستجو کنید و در کانال جوین شوید.

negarpsd@

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.