⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آبجکت طراحی و دکور, تصاویر دوربر شده

عکس خروس لایه باز با فرمت psd و کیفیت عالی برای طراحی

عکس خروس لایه باز با فرمت psd و کیفیت عالی برای طراحی را در این مطلب از سایت پی اس دی ها جهت دانلود رایگان قرار داده ایم. این عکس با کیفیت پی اس دی خروس ، با توجه به اینکه امسال سال خروس است، میتوانید در طراحی تقویم و … استفاده نمایید.تصاویر گل ها و خروس و بکگراند از هم جدا هستند و قابلیت جابجایی دارند.

همانطور که اطلاع دارید، نام هر سال جدید به رسم ایران باستان به اسم حیوانی نام گذاری می‌شود و سال ۱۳۹۶ شمسی به سال خروس نامیده شده است.

جالب است که بدانید خروس موجودی خیال باف است و خود را تافته جدا بافته می‌داند و دوست دارد همه از او تعریف و تمجید کنند. خروس به راحتی افکار و عقاید خود را بیان می کند و برای دفاع از گفته های خود تا مرز پرخاشگری و ستیزه جویی می تازد. این طرز فکر و رفتار ناخوشایند خروس اطرافیانش را آزرده می سازد؛ ولی آنان با وقار تمام از این بی ادبی خروس چشم پوشی می کنند.

خروس سمبل وفاداری و وقت شناسی است. برای گذشتگان که ساعت شماطه ای نداشتند، بانگ خروس اهمیت ویژه ای داشته است و مردم را بیدار می کرده است.

برای دانلود عکس خروس بصورت پی اس دی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

عکس خروس لایه باز با فرمت psd و کیفیت عالی برای طراحی

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.