⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند عکس کودک, دانلود فون کودک, دانلود ویژه, فون كودك, فون کودک لایه باز

دانلود بک گراند زمستانی کودکانه

دانلود بک گراند زمستانی کودکانه ،این بک گراند کاملا لایه بازطراحی شده است و عناصر موجود در آن همچون سورتمه، افکت بوکه، چادر کودک و دیگر عناصر قابلیت ویرایش و جابجایی را در نرم افزار فتوشاپ دارا می باشند. این  بک گراند زمستانی کودک در اندازه ۳۰×۴۰ سانتیمتر تهیه شده که بعنوان بک دراپ نوزاد نیز کاربرد دارد. باتوجه به شروع فصل سرما و زمستان و تمایل خانواده ها برای عکاسی یادگاری از کودکان ، این فون زمستانی کودک لایه باز می تواند به ارائه طراحی بهتر به مشتریان شما موثر باشد.

فون زمستانی کودک – تعداد ۱ فایل psd  | کیفیت عالی و در ابعاد ۳۰ در ۴۰ CM

کد محصول ۳۷۷۴

بک دراپ نوزاد

همانطور که در تصویر نمونه مشاهده میکنید ، از این فایل کاملا لایه باز بک دراپ عکاسی میتوانید هم برای طراحی عکس آتلیه ای کودک استفاده کنید و هم برای طراحی عکس نوزاد ، ضمن اینکه تمام لایه ها، قابلیت جابجایی و حذف و ویرایش دارند.

دانلود بک گراند زمستانی کودکانه

برای دانلود فون زمستانی  فون لایه باز زمستان باید روی فرم خرید زیر کلیک کنید و اطلاعات مورد نیاز مثل آدرس ایمیل خود را بادقت و صحیح وارد کنید. لینک دانلود پس از پرداخت به شما نمایش داده می شود ضمن آنکه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

دانلود بک دراپ نوزاد

خرید بک دراپ نوزاد

نمونه ای دیگر از طراحی با بک دراپ نوزاد زمستان و کریسمس

 

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.