⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : انواع فایل psd, بک گراند عکس کودک, بک گراند لایه باز, دانلود ویژه, فون کودک لایه باز

بک گراند لایه باز کریسمس

بک گراند لایه باز کریسمس به صورت کاملا لایه باز و با فرمت PSD ( پی اس دی ) قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ را در این پست برای خرید دانلود قرار داده ایم. این بک گراند که برای طراحی عکس ۳۰×۴۰ مناسب می باشد. دارای عناصر طراحی و دکورهای کودکانه ای همچون بادکنک، درخت کریسمس، دانه های برف ، عروسک خرسی و صندلی آتلیه ای می باشد. در این محصول تعداد یک عدد بک گراند لایه باز وجود دارد که نمونه آن را در شکل زیر مشاهده می نمایید. این فایل لایه باز زمستانی محصول گروه گرافیکی پی اس دی ها (فرخی) می باشد و برای آن دسته از آتلیه هایی که تمایل به خرید و نصب دکورهای واقعی کریسمس را ندارند می تواند قابل استفاده باشه ، همچنین برای طراحی عکس مدرسه نیز کاربرد خوبی دارد.

تعداد یک بک گراند کریسمس لایه باز PSD  – کدمحصول : ۳۷۸۳

بک گراندکریسمس آتلیه ای

تصویر زیر نمونه ای از طراحی انجام شده با همین بک گراند پی اس دی کریسمس می باشد می باشد که شما همی توانید با دوربر کردن تصویر سوژه آن را در این طرح قرار دهید.

بک گراند لایه باز کریسمس و زمستان

برای خرید این بک گراند زیبای زمستانی و کریسمس باید روی دکمه خرید زیر کلیک کنید و اطلاعات مورد نیاز مانند آدرس ایمیل، نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید. پس از پرداخت موفق ایمیل حاوی لینک دانلود به ادرس ایمیل ما ارسال می گردد. برای جلوگیری از هرگونه مشکل لطفا در وارد کردن آدرس پست الکترونیکی (ایمیل) دقت نمایید. و لینک سفارش خود را با نرم افزار دانلود منیجر IDM و با کمک کامپیوتر دانلود نمایید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.