⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند سنتی, بک گراند لایه باز, بک گراند و فون یلدا, دانلود ویژه

دانلود بک گراند سنتی شب یلدا+ لباس سنتی

دانلود بک گراند سنتی شب یلدا+ لباس سنتی در این مطلب از سایت پی اس دی ها ، psd بک گراند شب یلدا بصورت لایه باز سنتی که در شکل پایین می بینید را بصورت لایه لایه آماده کرده ایم ، در این بک گراند شب یلدا که برای فتوشاپ و طراحی کودک ، آتلیه ای مناسب می باشد ، لباس سنتی پسرانه نیز در آن موجود است و شما می توانید با مونتاژ عکس سر کودک روی لباس سنتی ، عکس های یلدا را طراحی کنید.

کد محصول : ۳۷۹۸

یک فایل پی اس دی کاملا لایه باز در ابعاد ۳۰×۴۰ – ۳۰۰DPI

دانلود بک گراند سنتی شب یلدا+ لباس سنتی

برای دانلود این دکور پی اس دی شب یلدا ، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و اطلاعات مورد نیاز مثل آدرس ایمیل خود را بادقت و صحیح وارد کنید.

لینک دانلود پس از پرداخت به شما نمایش داده می شود ضمن آنکه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد. شماره همراه خود را با اعداد انگلیسی وارد کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

شمعدان لایه باز ، دیوان حافظ و نمادهای مختلف دکور شب یلدا در طراحی این بک گراند بکار رفته تا باعث زیبایی بهتر و بیشتری در این طرح یلدا بشود. این فایل در نرم افزار فتوشاپ قابل ویرایش بوده و شما می توانید به راحتی آن را در محیط فتوشاپ ویرایش نمایید. بهتر است برای ویرایش این فایل از فتوشاپ نسخه های cs4 به بالا استفاده نمایید تا در طراحی نتیجه بهتری بگیرید.

دانلود بک گراند سنتی شب یلدا+ لباس سنتی

بعنوان نمونه ، در عکس بالا مشاهده می کنید که صورت کودک دیگری روی این لباس سنتی موجود در فایل لایه باز یلدا ، مونتاژ و طراحی شده است. شما نیز میتوانید عکس کودک خود را روی این لباس قدیمی طراحی کنید و از این فایل کاملا لایه باز برای طراحی و چاپ عکس های یلدا استفاده کنید.

 

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.