⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند عکس کودک, بک گراند لایه باز, بک گراند و فون نوروز, دانلود ویژه

دانلود بکگراند لایه باز دکور هفت سین و نوروز را در این بخش از سایت پی اس دی ها فرخی ، آماده کرده ایم. این بک گراند هفت سین آتلیه ای ، استند زیبایی است که ملزومات سفره ی هفت سین و نوروز ایرانی را در روی آن چیده اند.

سبزه ، سیب ، سیر ، تنگ ماهی ، تخم مرغ ، سنجد ، سکه ، ساعت و … در این استند مشاهده می شود. بادکنک های سمت چپ تصویر از بک گراند جدا و در لایه ی جدا قرار گرفته است. همچنین استند از بکگراند جداست و قابل جابجایی می باشد. با توجه به اینکه این فایل نوروز ، پی اس دی می باشد ،  شما میتوانید در نرم افزار فتوشاپ ، عکس مورد نظر خود را براحتی در پشت استند دکور هفت سین و یا در جلوی دکور قرار داده و استند دکور نوروز را جابجا نمایید.

نمونه ای از طراحی با این فایل لایه باز هفت سین را در تصویر زیر مشاهده میکنید.

کد محصول : ۳۸۲۳

یک عدد فایل لایه باز psd دکور هفت سین و نوروز ، در ابعاد ۲۰ در ۳۰ سانتی متر و کیفیت عالی

دانلود بکگراند لایه باز دکور هفت سین

دانلود بکگراند لایه باز دکور هفت سین

برای دانلود این دکور پی اس دی نوروز و سفره هفت سین ، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و اطلاعات مورد نیاز مثل آدرس ایمیل خود را بادقت و صحیح وارد کنید.

لینک دانلود پس از پرداخت به شما نمایش داده می شود ضمن آنکه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد. شماره همراه خود را با اعداد انگلیسی وارد کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.