⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دسته‌بندی نشده

آموزش طراحی عکس کودک به روش آتلیه ای

آموزش طراحی عکس کودک با فتوشاپ ، در این ویدیو که شامل آموزش طراحی کردن عکس آتلیه ای کودک در فتوشاپ است به شما آموزش می دهیم که لازم نیست برای طراحی عکس کودک در فتوشاپ حتما بک گراند لایه باز PSD داشته باشید ، داشتن بک گراند JPG هم به طراحی بسیار زیبا کمک میکند ، ولی مهمترین نکته آشنایی با تکنیک های فتوشاپ است ، در این ویدیوی آموزشی ما ترفندها و تکنیک های آموزش اصولی و طبیعی طراحی عکس کودک را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید طراحی خوب و زیبایی را برای کودکان خود انجام دهید. در رابطه با آموزش طراحی عکس نوزاد و ساخت آلبوم عکس کودک نیز همین تکنیک می تواند برای شما کاربردی باشد. امیدواریم این ویدیوی اموزشی بتواند آموزشی خوب و مناسب را در اختیار شما قرار دهد. تکرار و تمرین در رشد و پیشرفت و طراحی نقش بسیار خوبی دارد، پس از این مسئله نیز غافل نشوید و برای تسلط هرچه بیشتر در طراحی عکس کودک با فتوشاپ بسیار تمرین کنید.

 برای طراحی زیبا و جذاب عکس کودک داشتن آرشیو بک گراند عکس کودک باکیفیت  مسئله بسیار مهمی است ولی آشنایی با نرم افزار فتوشاپ نیز موضوع مهم دیگری است که طراحان باید با آن آشنایی خوبی داشته باشند ، آشنایی با این نرم افزار هرچقدر بهتر و حرفه ای تر باشد در نهایت خروجی و طراحی عکس کودک شما نیز زیباتر و جذابتر خواهد شد. سایت پی اس دی ها بزرگترین مرجع و آرشیو های تخصصی عکس های اتلیه ای و بک گراند های کودک و عروس و داماد منبع بسیار خوبی برای شما طراحان عکس های اتلیه ای و عکس کودک می باشد . نکات موجود در این ویدیو می تواند به طراحان علاوه بر تکنیک های ساده و کاربردی مثل دوربری ، اطلاعات خوبی مثل آموزش هماهنگ کردن بک گراند با سوژه را نیز بیاموزد چراکه هماهنگ سازی سوژه با یک گراند نیز همواره سوالی بوده است که بسیاری از طراحان بدنبال آن بوده اند و ما در این ویدیوی اموزشی به آن پرداخته ایم.

آموزش طراحی عکس کودک

بدون شک این اموزش هم برای افراد مبتدی و هم برای افراد آشنا به فتوشاپ لذت طراحی را در حین کار بیشتر می کند زیرا یک گام به سمت حرفه ای شدن می باشد، با فراگیر شدن دوربین های دیجیتال و موبایلی آرشیو بسیار خوبی از عکس کودکان در گوشی های تلفن همراه شما موجود است ، با این آموزش می توانید حال و هوای آرشیو های عکس خانوادگی خود را تغییر دهید و تنوع بسیار خوبی در آنها پدید آورید . این تنوع و زیبایی از آنجایی که هنری است برخاسته از ذهن و زحمت خودتان از درجه بالاتری برخوردار است و برای شما بسیار دلنشین تر از سایر طراحی ها می باشد.

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.