⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند لایه باز, دانلود فون مدرسه, دانلود ویژه, فون جشن الفبا و فارغ التحصیلی

دانلود بک گراند لایه باز فارغ التحصیلی

دانلود بک گراند لایه باز فارغ التحصیلی را در این مطلب از سایت پی اس دی ها ، فرخی ، آماده کرده ایم که جهت خرید دانلودی تهیه شده است و پس از پرداخت مبلغ فایل ، میتوانید آن را با کیفیت عالی دانلود کنید. این فون فارغ التحصیلی بصورت کاملا لایه باز و لایه لایه طراحی شده و یک لوح تقدیر نیز همراه متن لوح تقدیر ، در آن موجود است. تصویر کودک با کلاه فارغ التحصیلی به صورتی که در ادامه مطلب می بینید در فون قرار داده شده که شما میتوانید عکس صورت کودک خود را در آن جایگزین کنید.

کد محصول : ۳۸۳۴

تعداد و فرمت : یک فایل کاملا پی اس دی PSD در ابعاد ۳۰ در ۴۰ و کیفیت عالی

دانلود بک گراند لایه باز فارغ التحصیلی

برای خرید پس زمینه لایه باز این فون مدرسه جشن فارغ التحصیلی ، لازم است در فرم خرید اطلاعات خود و آدرس ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمایید و بعد از پرداخت موفق لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

دانلود بک گراند لایه باز فارغ التحصیلی

تصویر آماده کودک بدون صورت می تواند برای جایگزینی تصویر بچه هایی که ژست مناسبی در زمان ثبت ندارند گزینه خوبی می باشد ، شما بدون نیاز به عکاسی مجدد و فقط صرفا با جایگزینی رخ کودک در جای صورت تصویر این بچه موجود در فایل لایه باز می توانید طراحی مناسبی را به آنها تحویل دهید . همچنین این ژست شما را از تهیه لباس فارغ التحصیلی که خود به خود هزینه بیشتری را به شما تخویل می کند منع می کند و دیگر نیاز به هزینه اضافی ندارید.

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.