⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دانلود فون مدرسه, فون جشن الفبا و فارغ التحصیلی

در این مطلب از سایت پی اس دی ها یک طرح دیگر از سری طرح های جشن پایان دوره تحصیلی که به جشن الفبا یا جشن فارغ التحصیلی نیز معروف است را قرار داده ایم. این بک گراند نیز مثل همه فایل های موجود در سایت پی اس دی ها باکیفیت بسیار خوب طراحی شده است. در نتیجه با بهترین کیفیت نیز قابل چاپ می باشد. این فون جشن فارغ التحصیلی به گونه ای طراحی شده است که شما بتوانید با فعال کردن لایه های موجود در طرح ، هم از آن بعنوان بک گراند پسرانه و هم از آن بعنوان بک گراند دخترانه استفاده نمایید. وجود حروف الفیبای سه بعدی که با رنگ های شاد در این طرح قرار داده شده است به زیبایی آن نیز اضافه کرده است.

کد محصول : ۳۸۴۳ | تعداد و فرمت فایل : یک فایل کاملا لایه باز پی اس دی ۳۰در۴۰

بک گراند فارغ التحصیلی

در صورتی که بخواهید جشن فار التحصیلی دختران را طراحی کنید کافی است علاوه بر بک گراند دلخواه از کیف مدرسه ای با تم فروزن استفاده کنید. در صورتی که بخواهید از این فایل برای فارغ التحصیلی پسرانه استفاده کنید کافی است از کیف مدرسه ای با تم توپ فوتبال استفاده کنید که هر دوی این کیف ها و همه این بک گراندهای نمایش داده شده در خود همین فایل وجود دارند، فقط کافی است شما آن ها را نمایش دهید.

بک گراند پایان تحصیلی پسرانه فون فارغ التحصیلی پسرانه

برای خرید این بک راند فارغ التحصیلی جشن الفبا کافی است در فرم خرید زیر اطلاعات خود را به شکل دقیق و صحیح وارد نمایید تا علاوه بر اینکه لینک دانلود پس از پرداخت موفق به شما نمایش داده شود، یک ایمیل حلوی لینک دانلود نیز برای شما ارسال گردد. در ادامه مطلب نمونه های دیگر طراحی شده یا این محصول را می توانید مشاهده نمایید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

تصویر زیر نمونه ای از همین فون لایه باز پی اس دی جشن پایان تحصیلی است که با فعال سازی یک از لایه های موجود در این بک گراند ایجاد شده است. این امکان را شما نیز دارید، فقط کافی است بر اساس سلیقه خود یکی از این لایه را انتخاب و آن را در اولویت نمایش قرار دهید. در این مدل از طراحی ما مدل کیف دخترانه را فعال کرده ایم.

بک گراند جشن پایان تحصیلی

نمونه طراحی شد بکگراند زیر نیز دقیقا با لایه های موجود در همین فایل psd فارغ التحصیلی تهیه شده است و ما بر اساس لایه های موجود درآن ، این سبک را طراحی کرده ایم.

فون جشن فارغ التحصیلی

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.