⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دانلود فون مدرسه, دانلود ویژه, فون جشن الفبا و فارغ التحصیلی

فون لایه باز جشن الفبا بصورت psd را در این مطلب از سایت پی اس دی ها ، برای طراحی عکس های مدرسه و پیش دبستانی ، آماده کرده ایم. این فایل لایه باز که در فرمت پی اس دی طراحی شده است، با کیفیت عالی و در ابعاد ۳۰ در ۴۰ سانتی متر قابل دریافت می باشد.

تمامی آبجکت های موجود در این فون لایه باز ، در لایه های جدا در فتوشاپ قابل دسترس و جابجایی اند و لایه های حروف فارسی سه بعدی ، حصار سفید رنگ ، قطار چوبی ، رنگین کمان ، ربان های آویز ، لوح تقدیر ، متن شعر جشن الفبا ، گل ها و بوکه ها از بک گراند جدا و در لایه های قابل تفکیک قرار گرفته و طراحی شده اند.

با دوربری عکس کودک یا دانش آموز به راحتی میتوانید عکس را در پشت قطار چوبی ، جایگزین و طراحی نمایید. آموزش طراحی عکس به صورت فارسی در کانال گرافیکی پی اس دی ها به آدرس negarpsd و همچنین در مطالب قبلی سایت قرار گرفته که برای مشاهده و دانلود رایگان این اموزش های فارسی طراحی عکس آتلیه ای ، میتوانید عضو کانال گرافیکی نگار پی اس دی شده و از آموزش های اختصاصی و حرفه ای این کانال گرافیکی استفاده کنید.

شما از این پی اس دی در موضوعات دیگر نیز میتوانید استفاده کنید. مثلا با حذف حروف و اضافه کردن یک کیک تولد و یک متن مناسب تولد کودک ، میتوانید عکس تولد کودک را در آن طراحی نمایید.

کد محصول: ۳۸۴۵

تعداد و فرمت : یک فایل پی اس دی لایه باز PSD

در ابعاد ۳۰ در ۴۰ سانتی متر

فون لایه باز جشن الفبا بصورت psd

برای خرید این بک گراند جشن الفبا کافی است در فرم خرید زیر اطلاعات خود را به شکل دقیق و صحیح وارد نمایید . علاوه بر اینکه لینک دانلود پس از پرداخت موفق به شما نمایش داده می شود، یک ایمیل حاوی لینک دانلود نیز بصورت اتوماتیک به ایمیل شما ارسال میگردد.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.