⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آبجکت طراحی و دکور

زیرانداز برای عکاسی از نوزاد و کودک، باید گفت عکاسی از نوزاد و کودک در عکاسی پرتره یکی از سخت ترین روش های عکاسی پرتره است، ولی زیبایی کودکان و نوزادان و دلنشین بودن آنها هیچ وقت باعث خستگی عکاسان نشده و همیشه خانواده ها تمایل دارند در طول رشد کودک و نوزاد خود عکس های به یاد ماندنی از آنها ثبت کنند. معمولا مدیران آتلیه های عکاسی در بخش عکاسی از نوزاد و کودک از نهایت سلیقه خود در ایجاد دکور و ادیت استفاده می کنند تا یک عکس بسیار عالی را به مشتری خود تحویل دهند.

 

بافت زیرانداز عکاسی از نوزاد

یکی از وسایلی که در عکاسی از کودک و نوزاد استفاده بسیار زیادی می شود زیراندازی است که در حین عکاسی زیر نوزاد یا کودک شما قرار داده می شود. این زیر انداز با بافت بسیار زیبای خود علاوه بر آنکه به عکس کودک و نوزاد جذابیت ویژه ایس می بخشد، با نرمی و لطافت بسیار خوبش مانع از ایجاد آزار و اذیت برای کودک و نوزاد می شود، چرا که برخی از دکورها ممکن است از متریال هایی مثل چوب یا فایبرگلاس تولید شوند و این نوع متریال ها به هر حال از سفتی خاص خود برخوردار هستن و لازم است ما شرایط مساعدی را برای کودکان و نوزادان آماده کنیم در غیر اینطورت آنها برای عکاسی همکاری نمی کنند و ممکن است مدام لج کرده یا با سروصدا و گریه مانع از تهیه یک عکس خوب و به یادماندنی شوند.

زیرانداز عکس نوزاد

همانطور که گفته شد زیر انداز عکاسی نوزاد از بافت بسیار جذابی برخوردار است ، یعنی شیوه تافته شدن آن به گونه ای است که خود به خود به زیبایی عکس کودک نیز کمک می کند. در تصاویر زیر که در ادامه مطلب آمده است تلاش کردیم نمون هایی از این نوع زیرانداز را برای شما به نمایش بگذاریم. پس برای مشاهده به ادامه مطلب بروید.

زیرانداز برای عکاسی از نوزاد و کودک

این نوع دکورهای ارزان قیمت در عکاسی اولا جای بسیار کمی را اشغال می کند ، دوما بسیار سبک و شیک بوده و همچنین بدلیل آنکه قابل شستشو است در دفعات مکرر برای شما قابل استفاده بوده و به همین خاطر بسیار صرفه اقتصادی دارد.

زیر انداز دکور عکس نوزاد

کاربرد دیگر زیرانداز برای عکاسی از نوزاد و کودک ، استفاده آن به جای پتوی نوزادی می باشد. این نوع الیاف بدلیل زیبایی در نحوه بافت و رنگ های شاد و لطافت بسیار بالای خود و همچنین ضدحساسیت بودن پتوی بسیار خوبی برای نوزادان می باشد که اندازه آن به دلخواه شما بافته می شود ولی معمولا در اندازه های ۹۰در۹۰ یا ۸۰در۸۰ می باشد.

پتوی نوزادی

نمونه زیر کاربرد همین نوع از زیرانداز عکاسی می باشد که در داخل سبد کار شده و بعنوان دکور نیز خود نمایی می کند، طبیعتا متریالی که سبد نوزاد با آن بافته شده از زبری و ضخامت خاص خود برخوردار است، پس باید به حال نرمی و راحتی آن فکری کرد، چه چیزی بهتر از بافتی که بتواند علاوه بر تامین راحتی کودک در زیبایی و شیک شدن دکور نیز استفاده کرد.

بافت برای دکور عکاسی از نوزاد

در عکس نوزادی (شیرخوارگی) زیر نوزاد بر روی یک تخت کوچک چوبی خوابیده است، اصلا باید گفت زیبایی این عکس در حالت خواب بودن نوزاد است، پس باید شرایط را برای خواب آرام نوزاد آماده کرد وگرنه او با بیقراری و گریه امکان عکاسی را از شما می گیرد. این بافت در زیر بدن او با نرمی و لطافت خود باعث شده است تا به آرامش رسیده و امکان عکاسی را به شما بدهد.

زیرانداز برای عکاسی از نوزاد و کودک

تنوع رنگ در تولید این نوع زیر انداز و بافت زیبای آن عامل دیگری است که بسیاری از عکاسان و حتی پدر و مادرها را برای داشتن و خرید آن ترغیب می کند. درشکل زیر کار بافته شده ای را مشاهده می کنید که بخاطر استفاده از نخ الون در نهایت یک محصول رنگارنگ را به ما داده است. در هر حال این نوع بافت زیر انداز و پتوی نوزادی با زیبایی خود عامل جذابی برای عکاسی یا استفاده می باشد.

پتوی نوزادی

مقدار لطافت بافت این زیر انداز در ویدیوی زیر قایل مشاهده است


 

 

 


برای سفارش بافت زیرانداز عکس کودک ا شماره تلفن ۰۹۱۹۷۲۶۱۳۲۹ و یا ۰۹۱۹۷۲۶۱۳۳۰ با ما در ارتباط باشید

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.