⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, دانلود ویژه

دانلود آلبوم دیجیتال آماده – دانلود آلبوم دیجیتال لایه باز – برای عکس آتلیه را در این مطلب آماده کرده ایم که برای چینش عکس های آتلیه ای اسپرت و عروس و داماد به سبک اروپایی مناسب هستند. این مجموعه آلبوم دیجیتال جدید که به شفق قطبی نام گرفته ، در سایت کریتیو مارکت به قیمت ۳۹ دلار یعنی حدود ۴۰۰ هزارتومان به فروش میرسد اما در سایت پی اس دی ها شما میتوانید به قیمت بسیار پایین خریداری و دانلود کنید.

این بک گراند های لایه باز آلبوم ایتالیایی که مناسب چینش عکس در حالات مختلف ژرنالی می باشد، بصورت فریم و قاب های زیبا و جذاب برای عکس عروس و اسپرت ، طراحی شده و فرمت پی اس دی دارد. این بک گراند لایه باز آلبوم دیجیتال عروس و اسپرت، تمپلیت آماده ای است که فرمت psd دارد و لایه باز می باشد.فریم هایی که در پس زمینه ی این بک گراند آلبوم دیجیتال قرار گرفته، از سوژه جداست و شما می توانید سوژه ی خودتان را با یکی از امکانات فتوشاپ به نام اسمارت آبجکت، در این فریم ها براحتی جایگزین کنید.

کد محصول : ۳۸۸۰

مشخصات محصول: کیفیت عالی

۴۰ صفحه| ۲۰ برگ

فرمت : psd قابل ویرایش

ابعاد: قابل طراحی و چاپ تا  ابعاد ۴۰ در ۸۰

رزولوشن : ۳۰۰ دی پی آی

 

دانلود آلبوم دیجیتال آماده برای عکس

برای جلوگیری از هرگونه مشکل لطفا دانلود فقط با کامپیوتر و نرم افزار مخصوص دانلود مثل IDM انجام شود

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2017/05/arrow28129.gif برای مشاهده ی نمونه کامل این مجموعه آلبوم ژرنال شفق قطبی ، روی این لینک بزنید.

برای دانلود این مجموعه بک گراند لایه باز ژرنالی عروس ، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و اطلاعات مورد نیاز مثل آدرس ایمیل خود را بادقت و صحیح وارد کنید.

لینک دانلود پس از پرداخت به شما نمایش داده می شود ضمن آنکه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد. شماره همراه خود را با اعداد انگلیسی وارد کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

برای مشاهده ی تعدادی از نمونه های طراحی با این مجموعه به ادامه مطلب بروید.

دانلود آلبوم دیجیتال آماده برای عکس

دانلود آلبوم دیجیتال psd

دانلود آلبوم دیجیتال آماده برای عکس دانلود آلبوم دیجیتال آماده برای عکس دانلود آلبوم دیجیتال آماده برای عکس دانلود آلبوم دیجیتال آماده برای عکس دانلود آلبوم دیجیتال آماده برای عکس دانلود آلبوم دیجیتال آماده برای عکس

 

 

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.